На Львівщині задумали прокласти євроколію між Львовом і Варшавою. Європейська колія завширшки 1435 мм, українська – 1520 мм. Коли план реалізують, зі Львова до Варшави можна буде дістатися за 4 години.
– Ми хочемо, щоб із Варшави до Львова пролягала «вузькоколійка». А вже з нашого обласного центру, після пересадки, можна було швидко дістатися Києва. Якщо цей проект вдасться реалізувати, завантаженість потоку на залізниці істотно зросте, – зазначив голова Львівської ОДА Олег Синютка.
Наразі швидкісний потяг Львів–Варшава курсує через пункт пропуску Мостиська – Шегині за 9 годин. З появою «вузькоколійки» ці поїзди їздитимуть через прикордонний пункт Рава-Руська–Гребенне за 4 години.
Для цього треба прокласти близько 70 км колії до Рави-Руської. А також реконструювати там вокзал і стару залізницю до Гребенного завдовжки 7 км. Вартість робіт становить 50 млн. євро – майже 1,5 млрд. грн.
Щоб усе задумане здійснити, необхідно знайти інвесторів, бо перевозити лише пасажирів – економічно невигідно, запевнили фахівці на залізниці. Тому потрібно знайти тих, хто має бізнес в Україні та водночас економічний інтерес у перевезенні вантажів на ділянці Львів – Варшава. Відтак, Львівські обласна адміністрація та залізниця шукають інвесторів.
Автор: Лариса МАРЧУК.
Архів журналу Віче
![]() |
№7 |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Наступна зустріч "формату Рамштайн" відбудеться у межах 10 днів
FT: Європа поки скептична до зміни риторики Трампа щодо РФ і Путіна
Сибіга закликав США та ЄС вдарити по РФ санкціями після масованої атаки на Україну
Рубіо пояснив заяву Трампа про зброю для України за рахунок НАТО
Словаччина продовжує блокувати 18-й пакет санкцій ЄС проти РФ
Спецпосланець Трампа їде до України: візит триватиме тиждень
Трамп каже, що домовився, аби за американську допомогу Україні платив НАТО
Зеленський: участь США в зустрічі "коаліції рішучих" – це сигнал від Трампа
Зеленський: є ідея, щоб послом у США був Умєров – і це вплине на уряд
Зеленський про нові санкції США та ЄС проти Росії: думаю, ми дуже близькі