передплата Українською | In English

№21, листопад 2011

Активної аудиторії, цікавих гостей!Активної аудиторії, цікавих гостей!

Поділитися:

Була недавно нагода вже вкотре переконатися, що журналістам, кот­рі пишуть свої тексти для публікації, щоб опанувати прямий ефір, тобто перекваліфікуватися на радійника чи телевізійника, все ж таки необхідно принаймні пару хвилин. Щоб і голос поставити, і думку сформувати, і логічно її продовжити, закрутити сюжетну лінію на ходу, заінтригувати слухача, викликати його на відверту розмову.

Дякувати ведучій «Журнального кіоску» каналу «Культура» на Українському радіо Тетяні Ковальчук. Вона так майстерно спрямувала нашу розмову, що ми з дизайнером Ольгою Прокопчук, намагаючись донести до слухачів переваги «Віча», вклалися у відведений у програмі час і, здавалося,сказали найголов­ніше для потенційних читачів.

І ось телефонний дзвінок. Слухач подякував пані Тетяні й нам за цікаву розповідь і своєрідне відкриття про те, що «Віче» пише не тільки про політику, а й приділяє чимало уваги культурному процесу в Україні, запитав про передплатний індекс «Віча». Звісно, такому слухачеві ми вдячні за підтримку і вчасно поставлене запитання про передплату. Бо за великим рахунком для кожного видання оформлення ділових відносин із читачем це — головне. Так само, як для телерадіожурналістів — здобути й утримувати популярність програм серед глядачів і слухачів. Саме цього ми й бажаємо колегам-журналістам телевізійникам і радійникам, котрі нині відзначають професійне свято. А «Журнальному кіоску» із ведучою Тетяною Ковальчук та звукорежисером Іриною Нижник – великої активної аудиторії і яскравих гостей.

Вічаймося!

Автор: Світлана ПИСАРЕНКО

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад