передплата Українською | In English

№23, грудень 2008

«Київсоюзшляхпроект» проектує автомагістралі та мости

Поділитися:

Інститут «Київсоюзшляхпроект» відомий своїми досягненнями в галузі транспортного будівництва не лише в Україні, а й у країнах СНД. Упродовж 78 років, а саме стільки існує установа, за її проектами споруджено численні автомагістралі, великі та позакласні мости в Україні, Росії, Казахстані, країнах Балтії. Про один з останніх визначних проектів «Київсоюзшляхпроекту» — мостовий перехід через Дніпро в Кременчуці, який конче потрібен не лише місту, а й усій Україні, розповідається в нинішньому випуску «Віча».
Які здобутки «Київсоюзшляхпроекту» за останні роки? З таким запитанням ми звернулися до голови правління проектного інституту Євгена ЛІМОНОВА.

— З початку нинішнього десятиліття наш інститут спільно з субпідрядними організаціями (ПБ ВАТ «Мостобуд», «Укрдіпробудміст» та іншими) веде робоче проектування двох грандіозних об’єктів: Подільського мостового переходу через Дніпро в Києві та автотранспортної магістралі в Запоріжжі з мостами через Дніпро і Старий Дніпро, — розповідає Євген Лімонов. — Тут ми застосували найсучасніші види конструкцій і технології. Так, у Києві головне русло Дніпра цілком перекриватиметься однією аркою на два яруси: один — для поїздів метрополітену, другий — для руху автомобілів (6 смуг). Конструкції решти споруд — мости через Гавань, Десенку тощо — уніфіковані з головною. У цих проектах інститут запропонував чимало технічних новинок: плити проїжджої ділянки з монолітного залізобетону, новітні розробки опорних частин і деформаційних швів, прозорі протишумові екрани, стійкі гідроізоляційні матеріали, міцний водонепроникний гусасфальт тривалого терміну служби тощо. Майже всі насипи в рекреаційній зоні дніпровських островів замінили естакадами, щоб не порушувати екології середовища.

У Запоріжжі передбачається звести два мости: вантовий та рамної системи, типу «лань, що біжить». Усі підходи й розв’язки, зокрема на острові Хортиця, котрий перетинає мостовий перехід, спланували на естакадах. Як і в Києві, тут усі технічні рішення — найсучасніші.

У нинішніх проектах будівництва й реконструкції автомобільних доріг широко використовують такі прогресивні рішення, як водоперепускні труби з гофрованого металу та поліетилену, підпірні стінки з габіонів, зміцнення дорожнього одягу георешітками, укріплення укосів геотекстилем, закладення під дорожній одяг основи з пісного  бетону, щебенисто-мастичний асфальтобетон для покриття проїжджої частини тощо.

При проектуванні автодороги «Київ—Одеса» інститут «Київсоюзшляхпроект» запропонував і розробив рамну конструкцію збірно-монолітного шляхопроводу. Здійснені випробування засвідчили чудові якості новинки як у процесі будівництва, так і в експлуатації. Це дало змогу поставити аналогічні конструкції й на інших дорогах України.

Беручи участь у підготовці до Євро-2012, наш інститут розробляє техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва Північного мостового переходу через Дніпро, що є складовою Великої кільцевої автодороги навколо Києва. Проектуємо транспортні розв’язки на перетинах кільцевої з автомобільними шляхами, якими проходять міжнародні транспортні коридори.

Геологи інституту «Київсоюзшляхпроект» забезпечують інженерно-геологічне обґрунтування реконструкції стадіону «Олімпійський» у Києві.

Окрім згаданого мостового переходу в Кременчуці, ми розробили ТЕО на будівництво моста на кільцевій дорозі Миколаєва. Ці ТЕО наразі проходять експертизу. Уже на попередній стадії в них передбачено такі технічні рішення, як вантовий міст, численні естакадні підходи тощо.

2009 року спільно з заводами МЗБК плануємо завершити проектування нової залізобетонної балки під сучасні навантаження А-15 і НК-100, що в подальшому широко використовуватиметься під час будівництва. До речі, проектні роботи інститут виконує за власні кошти. Часто також застосовуємо найсучасніші металеві конструкції бар’єрних огороджень доріг і мостів, які істотно підвищують безпеку руху.

Майже всі прогресивні проектні рішення інститут розробляє й запроваджує в тісній співпраці з провідними НДІ та профільними кафедрами університетів. Серед наших партнерів — ДерждорНДІ, Інститут електрозварювання ім. Євгена Патона НАН України, НТУ, КНУБА та інші.

«Київсоюзшляхпроект» систематично удосконалює власну технологію проектно-вишукувальних робіт, модернізує програмне забезпечення, що дає змогу всі графічні роботи виконувати на комп’ютерах. Широко використовується аерофотозйомка місцевості, результати якої проектувальники отримують у вигляді цифрової моделі. Останнім часом фахівці інституту почали застосовувати відеозйомку при проектуванні ремонтів та реконструкції автомобільних доріг. Це також позитивно вплинуло на якість наших проектів.

З метою оновлення матеріальної бази «Київсоюзшляхпроект» нещодавно придбав електронний ехолот, систему GPS супутникового визначення координат, електронний тахеометр, самохідний буровий верстат і верстат для штампових випробувань, цифровий нівелір тощо.

«Київсоюзшляхпроект», визначений Міністерством регіонального розвитку та будівництва України як базовий інститут у галузі мостобудування, уклав нові вітчизняні норми на проектування мостів, з минулого року бере участь у формуванні норм, гармонізованих з європейськими та світовими.

В інституті запроваджено систему управління якістю, котра підтверджується щорічними сертифікаційними чи наглядовими аудитами міжнародного сертифікаційного органу «ТЮФ Рейнланд Україна» — з видачею відповідних сертифікатів.

Маємо ліцензії на всі види професійної діяльності в Україні та Росії.

У найближчому майбутньому інститут планує, крім продовження роботи над згаданими вище об’єктами, брати участь у проектуванні міжнародних транспортних коридорів і втілювати в життя технічну політику, спрямовану на створення видатних транспортних споруд, розробку й запровадження нових технологій і матеріалів.

Кадровий склад інституту — це досвідчені фахівці та здібна молодь, котру ми відбираємо в університетах ще на 3—4-му курсах.

Якщо виникнуть нові завдання, інститут «Київсоюзшляхпроект», поза сумнівом, виконає їх якісно та швидко. Наші телефони: (044) 272-09-16 та 272-08-29.

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №1/2016 №1
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

У МЗС вже готують візит генсека Ради Європи і не знають, чому вона не приїхала раніше Сьогодні, 28 січня

Байден вважає "Північний потік-2" поганою угодою для Європи - Білий дім Вчора, 27 січня

Президентка Молдови оголосила кандидата на посаду прем'єра Вчора, 27 січня

Мінцифри готує закон, який заборонить держорганам вимагати паперові документи Вчора, 27 січня

Угорщина хоче надати 50 мільйонів євро кредиту на закарпатські дороги Вчора, 27 січня

Росія ратифікувала продовження ядерного договору із США Вчора, 27 січня

У Раді хочуть зобов'язати Microsoft і Google платити податки до українського бюджету Вчора, 27 січня

За Вітренка на посаду міністра енергетики голосуватимуть у четвер – нардеп Вчора, 27 січня

Проєкт рішення ПАРЄ пропонує відмовитися від санкції щодо Росії Вчора, 27 січня

Посольство Угорщини отримало лист з погрозами перед приїздом Сійярто до Києва Вчора, 27 січня