Обговорили разом із керівником компанії CARSHE ситуацію на виставковому ринку України. Осінній сезон обіцяє бути щедрим на цікаві заходи та виставкові стенди.

Фото: виставковий стенд національної експозиції Німеччини carshe.com
Розпочалася підготовка до осіннього виставкового сезону, що традиційно пов'язаний із великою кількістю бізнес-активностей. Компанії готуються знову презентувати свою продукцію на конференціях та виставках і налагоджувати відносини з новими клієнтами та партнерами. Зазвичай, на таких заходах в Україні були широко представлені міжнародні компанії, що мало велике значення для економіки нашої держави.
Щоб дізнатися як війна змінила ситуацію на виставковому ринку, ми поспілкувалися із заступником директора виставкової компанії КАРШЕ (CARSHE) – Лозовим Андрієм. СARSHE уже більше 30-ти років успішно організовує виставки, а також проектує і будує виставкові стенди https://carshe.com. Про виставкові проекти КАРШЕ ми неодноразово писали на сторінках нашого видання https://veche.kiev.ua/journal/3001/, тож можемо довіряти їх експертизі.
Варто зазначити, що рівень розвитку виставкової галузі є прямим відображенням ступеню розвитку економіки країни. У Німеччині, найбільшій економіці Євросоюзу, наприклад, проходить близько половини найбільших міжнародних виставок світу. Усі ці заходи несуть у собі мультиплікативний ефект. Учасники і відвідувачі виставок забезпечують роботою та прибутком величезну кількість людей. Для прикладу це: організатори заходів, виставкові центри, забудовники виставкових стендів, заклади харчування, готелі та десятки інших компаній із сфери обслуговування. Тому наша держава дуже зацікавлена у проведені такого роду заходів, оскільки вони приносять як прямі так і побіжні інвестиції, що однозначно мають позитивний вплив на економіку країни.
Одразу після 24 лютого 2022 року усі виставкові активності в Україні були припинені. Однак, повномасштабна агресія рф проти нашої держави триває уже більше двох років, і вітчизняні компанії не збираються здаватися. Вони намагаються активно працювати, шукати нові ринки збуту та зберігати робочі місця для своїх працівників. Тож виставки, форуми і конференції знову проводяться в Україні й приносять користь нашому суспільству.
Масштаби виставок зараз стали дещо меншими ніж до 2022 року, однак учасники відмічають жвавий інтерес та достатню кількість відвідувачів подібних заходів. Як і раніше більшість виставкових заходів проходить у Києві, однак помітно зросла їх кількість і у регіонах. Чимало організаторів перенесли свої виставки на захід України, до Львова, Тернополя, Ужгороду. Пов’язано це головним чином із відносно безпечним розташуванням даних регіонів, принаймні в уявленні наших іноземних гостей.
Ще рік тому на вітчизняних форумах, виставках і конференціях майже не було виставкових стендів міжнародних компанії. В основному там були представленні лише українські підприємці, що вже звикли до постійних повітряних тривог і не побоялися представити тут свої продукцію. З початком 2024 року ситуація починає змінюватися. Так на масштабних весняних виставках у Києві була присутня помітна кількість стендів іноземних компаній. При чому, не лише тих, що вже давно мали своє представництво в Україні, а й нових, які тільки освоюють ринок нашої країни.

Фото: виставковий стенд Anex tour з сайту carshe.com
Бачимо, що український ринок навіть у нинішньому стані становить інтерес для іноземних гравців. Якщо збережеться позитивна тенденція, то до кінця 2025 року виставкові заходи зможуть повернути свій сукупний об’єм, що був на січень 2022 р.
Наша країна потребуватиме масштабної відбудови, тож попит буде на величезну кількість товарів і послуг. Організатори виставок та конференцій матимуть змогу влаштовувати фахові заходи для компаній із різних секторів економіки.
Особливо прогнозованою популярністю будуть користуватися будівельні виставки, з огляду на той масив відновлюваних робіт, який нам доведеться виконати. Впевнений, що міжнародні компанії проявлятимуть ініціативу, щоб задовольнити даний попит своєю продукцією. Як відомо, участь у регіональних профільних виставках є найкращим способом проаналізувати ринок нової країни та знайти надійних дилерів. Тож представленість міжнародних компаній на українських виставках поступово зростатиме.
Компанія CARSHE також сподівається на поглиблення міжнародного співробітництва з нашими закордонними партнерами та інтеграцію України у Західні виробничі схеми. Попереду нас чекає багато роботи, та ми сподіваємося виконати її достойно, щоб кожен виставковий стенд у нашому портфоліо був вартий нагороди за кращий дизайн.
Архів журналу Віче
|
№11 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
В Axios назвали причини зриву зустрічі Зеленського і Віткоффа в Туреччині
Глава МЗС Польщі розкритикував розпалювання політиками антиукраїнських настроїв
Ердоган закликав відновити переговори у Стамбулі та розширити їхній зміст
Декларація про відходи: як одна форма захищає бізнес від штрафів і відкриває двері для інвестицій
Іспанія виділить ще 615 млн євро на військову допомогу Україні
Зеленський планує в Туреччині обговорити з Ердоганом "справедливий мир"
Туск: виконавцями підриву залізниці вважають двох українців, що співпрацюють з РФ
Тисячі словаків у річницю "оксамитової революції" протестували проти Фіцо
У Польщі після диверсії відновили рух на пошкодженій залізничній ділянці
Reuters: Зеленський у Туреччині зустрінеться із Віткоффом