Чт, 22 червня 2023

Варіанти просування бренду в інтернеті

Сьогодні активно розвивається ринок продажу в Інтернеті. Дедалі більше підприємців створюють свої сайти, проте для залучення клієнтів потрібно розкручувати магазин. Просування - це масштабний процес, що складається з різних етапів, основним з яких є пошукова оптимізація сайтів. Однак для початку використання цього інструменту необхідно провести підготовчу роботу.

Підготовка до просування

Мета розкрутки сайту – збільшення кількості відвідувачів. Пошукова оптимізація дозволяє просунути майданчик у топ пошукових запитів. Проте інтернет-магазин має бути зручним та красивим, щоб люди хотіли замовляти товар саме тут. Дуже важливо до запуску SEO-просування перевірити відповідність сайту наступним мінімальним вимогам:

  • зручна навігація, особливо важливі кошик та кнопка зворотного зв'язку;
  • опис кожного товару з ціною та якісними фотографіями;
  • наявність контактних даних, що закріплені у верхній частині сайту;
  • вказівка точного графіка роботи інтернет-магазину та його операторів;
  • опис усіх способів отримання доставки із зазначенням адрес пунктів видачі та їх графіком роботи;
  • можливість сплатити різними способами з докладним поясненням кожного варіанта.

Після підготовки інтернет-магазину варто його протестувати, провести детальний аудит і потім приступати до SEO-оптимізації. Компанія MixDigital професійно займається просуванням інтернет-ресурсів, на її сайті https://mixdigital.com.ua ви можете ознайомитись з усіма послугами та тарифами.

Основні способи просування

Для досягнення бажаного результату слід використовувати різні методи просування, не обмежуючись лише пошуковою оптимізацією. Це відмінний інструмент, який показує високі результати конверсії, що дозволяє керувати репутацією та лояльністю аудиторії. Проте є й інші методи, які слід використовуватиме підвищення впізнаваності бренду в мережі. Найпоширенішими серед них є:

  1. Соціальні мережі. Сьогодні з них відбувається великий трафік аудиторії. Важливо вміти з нею взаємодіяти та пропонувати товар, від якого неможливо відмовитись.
  2. Медійна реклама Розміщення інформаційних банерів особливо добре підходить для розкручування сайту з нуля. При грамотно оформленій афіші по ній кликають багато користувачів.
  3. Контекстна реклама. Текстове оголошення зручне для тесту різних гіпотез, його ефективність видно вже після 2-3 днів використання.

Незважаючи на знання основних методів просування, для виконання цих робіт краще звернутися до фахівців. Досвідчені професіонали зможуть провести об'єктивний аудит майданчика та ефективно використати рекламний бюджет, щоб у встановлені терміни збільшити кількість покупців навіть у новому інтернет-магазині.

Архів журналу Віче

Віче №12/2015 №12
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

Чому гільзу протеза ноги доводиться міняти щопівроку? Сьогодні, 22 грудня

Париж анонсував подальші новини щодо можливих переговорів Путіна і Макрона Вчора, 21 грудня

Глава Нацрозвідки США відкинула публікації медіа про плани Росії щодо України і Європи Вчора, 21 грудня

Зеленський про позику ЄС: важливо, що збереглась привʼязка до репарацій 20 грудня

Зеленський: США запропонували формат спільних переговорів з Україною і Росією 20 грудня

ЗМІ: позика Україні обійдеться ЄС у додаткові 3 млрд євро щорічно 20 грудня

Президент Чехії хотів би, щоб його країна долучилась до фінансування позики для України 19 грудня

Орбан про війну Росії проти України: "Не зовсім ясно, хто на кого напав" 19 грудня

ЗМІ: Віткофф і Умєров у пʼятницю зустрінуться з радниками з нацбезпеки Європи 19 грудня

Зеленський та Навроцький зустрілися у Варшаві 19 грудня