Аудит контекстної реклами допомагає оцінити якість медіапланування, дізнатися, наскільки грамотно налаштована кампанія та підібрано стратегію управління ставками
Аудит контекстної реклами – це перевірка її якості, ефективності та коректності налаштувань. Попри те, що деякі контекстологи не вважають аудит рекламної кампанії обов'язковим процесом у своїй роботі, його важливо проводити регулярно незалежно від сфери бізнесу. Такі перевірки дозволяють виявляти технічні помилки та проблеми, що перешкоджають досягненню цільових показників, знаходити точки зростання для підвищення віддачі від реклами.
Для чого потрібен аудит Google Ads можна дізнатись тут adwservice.com.ua/audit-reklamnoj-kampanii, а про те, і які його види існують читайте в цій статті.
Аудит контекстної реклами допомагає оцінити якість медіапланування, дізнатися, наскільки грамотно налаштована кампанія та підібрано стратегію управління ставками, чи правильно інтегровані сервіси аналітики та чи достатньо даних збирається ними для проведення повномасштабного аналізу.
Після проведення перевірки спеціаліст видає рекомендації, правильне дотримання яких сприяє:

Залежно від рівня доступу до облікового запису, наданого спеціалісту, а також обсягу витрачених ним зусиль, аудит буває:
Архів журналу Віче
|
№12 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Зеленський про відмову від НАТО у "мирному плані": Україна свій вибір зробила
Зеленський: США після закінчення війни будуть йти на зняття санкцій з РФ
Зеленський розкрив узгоджений із США "мирний план" з 20 пунктів
Прогноз-2026 від Мелоні, кораблі класу "Трамп", Польща затримала шпигуна: новини дня
Зеленський заслухав доповіді української делегації про зустрічі у США
Що таке причеп-самоскид і де він реально потрібен
Переговори у США, зброя проти Starlink, посланець Трампа у Гренландії: новини дня
Литва про викрадення Росією цивільних на Сумщині: це воєнний злочин
NBC розповіло про непублічне суперництво Віткоффа та Рубіо щодо України
Євросоюз продовжив економічні санкції проти Росії на пів року