Креативна, грамотно продумана і вміло проведена маркетингова кампанія - це не тільки засіб для підвищення продажів або додаткового залучення клієнтів.

Гучні кампанії мають потужний вплив на позиціонування конкретного бренду, змінюють рекламний ринок в цілому і в кінцевому підсумку мають вирішальний вплив на культуру споживання в масштабах країни, чи навіть усього світу.
Формула успіху дуже проста: чим частіше і цікавіше ви спілкуєтеся з кінцевим покупцем, тим частіше він вважає за краще саме ваш товар або послугу серед тисяч інших і, тим частіше рекомендує їх своїм друзям і знайомим.
Промо (маркетингові) акції - зрозумілий і звичний інструмент як для великого бізнесу, так і для стартапів. Новачки можуть заощадити рекламні бюджети і отримати перших клієнтів. Великі гравці обирають такі акції, коли хочуть долучити цільовий трафік або просунути новий товар.
Головне завдання інвент-промо - залучити нових потенційних клієнтів і зробити їх конверсію в покупців. А нематеріальна мета таких кампаній - збільшити популярність бренду і сформувати більшу довіру до нього. Важливо правильно визначити групу людей, у яких може виникнути інтерес до вашого продукту. Для цього можна зробити вибірку, сегментувати аудиторію і прописати вигоди від вашого продукту для кожної підгрупи.
Основна мета промо - привести нових клієнтів. Для початку необов'язково, щоб клієнти відразу ж робили покупки. Вони можуть просто прийти і забрати свій подарунок, але при цьому зареєструватися в програмі лояльності. Дуже хороший результат, коли частка нових клієнтів, які прийшли після партнерської акції, перевищує 50%.
Інвент-агентство Lioncom https://lioncom.pro/services/natsionalne-promo/ серед основних завдань промо-акцій виділяє наступні:
Саме важливе бути впевненими в тому, що товар або послуга, що ви пропонуєте або просуваєте на ринку, дійсно відмінної якості. Адже основна цінність будь-яких маркетингових кампаній - це задоволені і щасливі клієнти.

Практично будь-яка сучасна компанія включає в просуванні свого бренду комплекс маркетингових комунікацій – або більш поширений в рекламній індустрії термін BTL (від англ. below-the-line), який відрізняється від прямої реклами (тобто зовнішньої, реклами на ТБ або радіо, в пресі і т.ін.) способом впливу на цільову аудиторію. Як правило, ці інструменти дозволяють контактувати з учасниками промо-акцій особисто, наприклад - безпосередньо в точках продажів.
Компанія Lioncom (https://lioncom.pro/) багато років поспіль займається розробкою, організацією та проведенням національних промо-компаній. Щомісяця проходять десятки акцій з різними партнерами – всеукраїнськими мережами і локальними ритейлерами, виробниками продуктів харчування, кафе і ресторанами, ЗМІ та багатьма іншими. Компанія використовує всі можливі інструменти споживчого і торговельного маркетингу, грунтуючись на загальній стратегії просування бренду клієнта.
Обирайте для співпраці надійних партнерів, тих, які розуміють ваші цінності і переконання, - і тоді точно всі залишаться в плюсі.
Архів журналу Віче
|
№12 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
"Львівський формат": Качка розкрив деталі руху України в ЄС без згоди Орбана
У Москві дали зрозуміти, що відкидають план України і США з 20 пунктів
Сенатори США від обох партії засудили різдвяні атаки Росії на Україну
В Ірландії кажуть, що інцидент з дронами під час візиту Зеленського – не провал спецслужб
Зеленський про відмову від НАТО у "мирному плані": Україна свій вибір зробила
Зеленський: США після закінчення війни будуть йти на зняття санкцій з РФ
Зеленський розкрив узгоджений із США "мирний план" з 20 пунктів
Прогноз-2026 від Мелоні, кораблі класу "Трамп", Польща затримала шпигуна: новини дня
Зеленський заслухав доповіді української делегації про зустрічі у США