В результаті карантинних обмежень значно поменшало іноземних туристів, які відвідали цього року Київ - всього близько 300 тис. Проти майже 2 млн в минулому році, а туристична галузь столиці зазнала рекордних втрат на суму майже 1 млрд доларів.

Такі дані повідомила начальник Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова на брифінгу «Відновлення сфери туризму в Києві в умовах пандемії».
«На липень місяць туристичний Київ поніс втрати загалом в сумі майже 1 млрд доларів. У минулому році тільки туристичний збір склав 62 млн грн, на сьогоднішній день - це всього 30 млн. Бюджет міста не дорахувався мінімум 20 млн грн, і ми дуже сподіваємося, що внутрішніми туристами ми зможемо хоч якось компенсувати ці втрати», - сказала Радова.
В цілому, з весни 2020 року рішення українського уряду про протидію пандемії призвели до колапсу цілих галузей економіки. Закриття кордонів завдало нищівного удару для всієї індустрії гостинності: від таксі і ресторанів до івент-агенцій і туристичних організацій. За даними КМДА, в результаті перекриття кордонів у зв'язку з протидією поширенню COVID-19 в квітні-червні 2020 року кількість туристів у Києві зменшилася на 90%.
Готельна сфера характеризується високим рівнем витрат, тому тотальне зниження обсягів виручки стало згубним для багатьох готелів. За минулий рік, середнє завантаження готелів по Україні склало 27% від необхідних 30% для беззбиткової роботи. За прогнозами самих операторів - у 2021 році прогнозується завантаження не більше 60% від рівня 2019 року, залежно від того, як швидко відновиться міжнародне транспортне сполучення і внутрішній ринок.
Проте, незважаючи на це українська столиця залишається популярним напрямком для іноземців. І після ослаблення обмежень за перше півріччя року Київ відвідали 276 тис. Туристів, а за останні 9 місяців надходження від туристичного збору склали майже 30 млн. Тобто галузь навіть в умовах пандемії є перспективною і приносить кошти в бюджет.
Згідно з результатами дослідження КМДА, іноземні туристи найчастіше приїжджають з Європи (57%) та Азії (32%). Також приїжджають до нас гості з Африки - 5%, Америки - 4%, Австралії і Новій Зеландії - 2%. Часто в столиці можна зустріти туристів з Ізраїлю, США та Білорусі.
А тим часом в Києві презентували пиріг Kyiv Pie, який задуманий як новий гастросімвол столиці. Тепер на офіційному туристичному сайті міста проводять голосування за його логотип. Проголосувати за вподобаний логотип може будь-хто на офіційному туристичному сайті Києва. Так що відтепер Київ зможе дивувати гастротурістів не тільки борщем і котлетою по-київськи!
Шукайте інши важливі і цікаві новини Києва на порталі "OstanniPodii".
Архів журналу Віче
|
№12 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Україна приєдналась до санкцій Британії проти РФ
Сибіга підбив підсумки роботи України за рік у відносинах з ЄС
Зеленський назвав 5 речей, які хоче обговорити з Трампом
Зеленський перед зустріччю з Трампом відвідає Канаду
Зеленський вважає, що США тепер краще розуміють червоні лінії України
"Львівський формат": Качка розкрив деталі руху України в ЄС без згоди Орбана
У Москві дали зрозуміти, що відкидають план України і США з 20 пунктів
Сенатори США від обох партії засудили різдвяні атаки Росії на Україну
В Ірландії кажуть, що інцидент з дронами під час візиту Зеленського – не провал спецслужб
Зеленський про відмову від НАТО у "мирному плані": Україна свій вибір зробила