№1, січень 2015

Плакат – брат барикад

Розпочинаємо новий проект, присвячений призабутому різновиду графічного мистецтва – плакату. Точніше – плакату політичному, ще точніше – патріотичному. Запрошуватимемо художників-плакатників для публікації їхніх робіт. Щомісяця друкуватимемо по одному плакату з лаконічним резюме його автора. На сайті видання будь-хто з вас зможе оцінити твір. А наприкінці року ініціюватимемо виставку в одному з престижних залів української столиці.

Наш перший учасник – Олег ПАВЛОВ – один із провідних вітчизняних художників, котрі працюють у жанрі плаката. Його «коник» – стиль баухауз, що походить від назви знаменитого художнього навчального закладу та мистецького об’єднання в німецькому місті Веймарі (Bauhaus – нім. «дім будівництва»). До речі, серед викладачів «Баухаузу» були Пауль Клеє, Піт Мондріан, Василь Кандинський. Представники течії проголошували єдність мистецтва і технології, інтерпретуючи суще крізь призму бачення художника, технолога та ремісника в одній особі. Часові межі, в яких існував навчальний заклад, – 1919–1933 роки. Його кончина пов’язана з войовничим неприйняттям напряму націонал­соціалістами. Проте баухауз як художній стиль продовжує свій поступ донині. А свіжі алюзії на естетику буремної епохи 1920–1930­х є навдивовижу актуальними.

Олег Павлов багато років працював у галузі графічних технологій. Окрім плакатів у стилі баухауз, малює картини в стилях сюрреалізм, кубізм та супрематизм. Важливою складовою твору вважає інтелектуальне наповнення. Істотна кожна деталь, сутності символів, відтінки змістів. Використовує псевдонім Ramittep.

Автор: Ольга КЛЕЙМЕНОВА

Архів журналу Віче

Віче №7/2016 №7
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата