№3, лютий 2010
Севастопольський рибний порт успішно завершив 2009 рік за всіма економічними показниками.
Підприємство відрапортувало про нове рекордне перевиконання плану календарного року ще в листопаді.
З початку 2009 року оброблено понад 2 мільйони тонн вантажу. Як повідомив начальник Севастопольського рибного порту Андрій Єрохін, за дев’ять місяців одержано 32 мільйони гривень прибутку. 13 мільйонів гривень сплачено як податок на додану вартість, стільки само – податку на прибуток, майже 14 мільйонів перераховано до Пенсійного фонду. У різні фонди і загалом податків сплачено 55 мільйонів гривень. Виконано також річний план із перевалки риби.
У приймальні начальника ніколи не буває порожньо. День нашого відвідування позначився примірюванням нової морської форми, у якій вищий командний склад підприємства неодмінно вирішив зустріти 2010 рік, залишивши в минулому те, що вже «відтанцювало» своє.
– Рік був непростим для всіх, у тому числі й для рибалок, – розповідає А. Єрохін. – Більше доводилося міркувати, вирішувати й ризикувати.
Але, як зазначив Андрій Юрійович, криза пішла їм на користь. Команда професіоналів, котру вдалося зібрати в Севастопольському рибному порту, змогла продемонструвати, як за чіткої роботи уміло, не розпорошуючи сил, можна перебороти будь-які труднощі і впоратися з найскладнішими життєвими завданнями.
Севастопольський морський рибний порт, створений у 1964 році і розташований у Комишовій бухті на узбережжі Чорного моря, є універсальним незамерзальним портом, що надає широкий спектр послуг, пов’язаних із морськими перевезеннями вантажів і обслуговуванням торгових суден. Спочатку порт розвивався як спеціалізований для обробки суден флоту рибної промисловості. Однак після 1992 року, коли він був відкритий для міжнародного вантажного сполучення із заходженням до нього іноземних суден, порт почав розвиватися як торговий.
Нині він спеціалізується на переробці різних вантажів: металопрокату, паперу, лісу, рибної продукції, овочів і фруктів, а також пакетованих. Задля цих цілей порт має 8 вантажних причалів загальною довжиною близько 1000 метрів. Обробляють судна за допомогою автотранспорту, навантажувачів і портальних кранів.
Сьогодні здійснюється активна реконструкція підприємства. Вона стосується як основних засобів, наприклад, акваторії порту, його складських площ, залізничних колій, так і оборотних. Крім того, велика увага приділяється поліпшенню якості обробки інформації, для чого освоюють сучасні технології й засоби, що підтверджується придбанням 82 комп’ютерів.
Що допомогло вистояти під час кризи? Не можна сказати, що підприємство в такий відповідальний період, реалізуючи свої плани, задуми, напрацювання, йшло торованим шляхом. Треба
було запровадити, як зізнався нам начальник СРП Андрій Єрохін, жорсткий режим фінансової дисципліни й економії на всіх рівнях виробництва. Фахівці були обачними, списуючи устаткування й запасні частини, дбайливо використовували техніку, майже всі ремонтні роботи виконували самотужки, суворо контролювали витрати пально-мастильних матеріалів. Усі покупки робили тільки через тендер, що дало портові можливість зберегти значні кошти, спрямовані на розвиток виробництва.
Автор: Лучія ПУЗИКОВА
Архів журналу Віче
№1 | |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Глава дипломатії ЄС: Трамп правий, що ми мало витрачаємо на оборону
Трамп каже, що ЄС повинен очікувати на мита: "Вони поводяться з нами дуже погано"
Зеленський: якщо Трамп захоче – Україна буде в НАТО
Зеленський про необхідну кількість миротворців: мінімум 200 тисяч, інакше - це ніщо
Трамп допустив нові санкції проти Росії у разі відмови від переговорів
Україна та Албанія уклали 10-річну угоду про співробітництво та підтримку
Підлягає ратифікації: в ОПУ розповіли деталі 10-річної угоди з Албанією
Прем’єр Естонії вважає, що країні варто витрачати на оборону 5% ВВП
Зеленський про європейську оборону: якщо на це треба 5% ВВП – це має бути 5%
Зеленський: якщо Росія повернеться з новою війною, загроза для Європи буде в рази більшою