У Львові двірники нарікають, що політичну рекламу розміщують абияк і не у відведених для цього місцях. А тому їм доводиться такі агітки відклеювати, що додає роботи.
Гасла партій наклеюють на стовбури дерев, електричні стовпи, двері під’їздів, цоколі будинків, у ліфтах, навіть на контейнери для сміття. Двірники скаржаться: якщо зі скотчем вони дають собі раду, то з клеєм ПВА проблем більше. Агітки віддираються одразу з фарбою. Тому потім двері, стіни та труби, треба перефарбовувати.
Проте найбільш заповзятливі комунальники збирають усі агітматеріали для макулатури. За одну передвиборну кампанію двірничка може зібрати 5–7 кілограмів паперу. Та найбільший «урожай» розмаїтих агіток напередодні дня тиші. Комунальники переконані, що вся ця кольорова поліграфія – гроші на вітер, бо агітувати треба передусім вчинками.
Автор: Лариса МАРЧУК
Архів журналу Віче
№9 | |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Білий дім: США поки не змінюють політику щодо ударів по території Росії
Сейм Польщі остаточно скасував суперечливу реформу Конституційного суду часів "ПіС"
Прем’єр Британії відповів на лякалки Путіна про втягування НАТО у війну
Румунські ЗМІ розповіли деталі підготовки українців на F-16 у країні
Швеція хоче подвоїти витрати на цивільну оборону, щоб бути готовою до війни
Офіційно: ЄС продовжив на пів року персональні санкції проти РФ, вилучивши два імені
Президент Литви: Хочемо придбати для України ЗРК малої дальності
Bloomberg: Дозвіл Заходу на далекобійні удари по РФ навряд буде до Генасамблеї ООН
Президент Естонії прибув до Києва
ЄС готує санкції за передачу Іраном балістичних ракет Росії