![]() ![]() |
Українською | In English |
№1, січень 2012 Ліжок і видовищ!Як прийматимемо вболівальників
– Тарасе Олександровичу, як проводився добір офіційних партнерів Євро-2012 і, зокрема, компанії «TUI» – офіційного туристичного оператора з розміщення гостей та учасників чемпіонату? – Компанію «TUI Travel Plc.» було обрано рішенням виконкому УЄФА від 5 грудня 2008 року в результаті проведення тендеру щодо обрання офіційної агенції з розміщення цільових груп УЄФА. «TUI Travel Plc.» виконує функцію компанії, яка консолідує послуги з розміщення для організаторів турніру, команд, арбітрів, партнерів, спонсорів, акредитованих медіа тощо. Разом із цим у 2010 році компанія «TUI Ukraine» ініціювала проект «Агентство з розміщення вболівальників» із метою забезпечення можливості розміщення в Україні на період Євро-2012 і для європейських фанів. Ураховуючи те, що переважну більшість об’єктів було заброньовано для цільових груп УЄФА, ми повинні були знайти й велику кількість закладів для розміщення фанів, зокрема готелі категорії 3* і нижче, санаторії, бази відпочинку, міні-готелі, гуртожитки вузів. Як і у випадку зі звичайними готелями, всі заклади розселення, котрі бронюються компанією «TUI Ukraine», проходять внутрішню сертифікацію щодо вимог безпеки «Sure2Care», яку проводять фахівці з Великої Британії. Це дає змогу мінімізувати ризики, пов’язані з перебуванням гостей у закладі розміщення, а також виробити рекомендації готелям, які вони отримують у висновках експертів, що, у свою чергу, дозволить запобігти нещасним випадкам, котрі теоретично можуть статися з гостями. – У пресі була інформація про те, що компанія «TUI» вже забронювала майже всі наявні в готелях місця на період проведення чемпіонату. В який спосіб ви намагатиметеся скорегувати власну цінову політику з огляду на те, що вартість проживання не лише у великих готелях чи місцях відпочинку, а й у простих міських хостелах в Україні часто перевищує середньоєвропейську? – Наша компанія розглядає розміщення вболівальників виключно як іміджевий проект. Її основне завдання – показати туристичні можливості України й заохотити гостей повернутися з родинами та друзями до нашої держави вже після проведення Євро-2012. Тож наші прибутки будуть мінімальні й майже повністю спрямовуватимуться на покриття адміністративних витрат. – Як ви налагоджуєте співпрацю з вузами щодо розміщення в їхніх гуртожитках приїжджих уболівальників? Як добираються такі гуртожитки? Чи задіяна компанія «TUI Україна» у процесі організації фан-таборів Євро-2012? – Робота з навчальними закладами розпочалася ще в жовтні – Які туристичні новації та маршрути ваша компанія розробила для вболівальників чемпіонату? Чим плануєте здивувати українських гостей? – Окрім послуг із розміщення туристів, ми пропонуватимемо спеціальні трансфери, екскурсійне обслуговування, цікаві пакетні рішення для того, щоб іноземні гості затрималися в Україні. Розмовляла Юлія ЦИРФА. |
Архів журналу Віче
Останні новини
Понад 40 держав зобов'язались у Лугано підтримати відновлення України Швейцарія подвоїть підтримку України до понад 100 млн франків до кінця 2023 року Зеленський у Лугано розповів про своє бачення відбудови України і потребу реформ Зеленський підтвердив переговори з Туреччиною і ООН щодо експорту українського зерна План ЄС по відбудові України, Швеція допоможе вступити у НАТО, Папа хоче до Києва: новини дня Україна має завершити війну з Росією на своїх умовах – Джонсон Укріплення берега річки В уяві Лукашенка Україна сама хоче нападу Білорусі Німецький міністр назвав крадіжку українського зерна Росією "огидною формою війни" Данія офіційно стала частиною спільної оборонної політики ЄС |