№17, вересень 2010

У новому сезоні Перший Національний запустить 26 нових програмУ новому сезоні Перший Національний запустить 26 нових програм

З 25 серпня на Першому виходять 40 програм, серед яких 26 – абсолютно нові. Програми, які виходили і в минулому сезоні, значно видозмінені, покращені й доведені до стандартів сучасного телебачення. Як і в нових проектах, у них нові графіка й декорації.

«У новому сезоні глядачі зможуть побачити нову графіку каналу. Це дуже проста ідея – багато облич різних людей. Ми зняли більш як півсотні людей з усіх куточків України. Крім цього, з 25 серпня на Першому Національному виходить втричі рази менше реклами, але таке зменшення компенсуватиметься її вартістю, котра збільшиться майже в 10 разів. Зрозуміло, що за 5 місяців неможливо зробити величезний стрибок, але певні результати вже видно», – розповів на прес-конференції, присвяченій відкриттю нового сезону, генеральний директор Першого Національного Єгор Бенкендорф.

З нового сезону на Першому Національному працюватимуть Ольга Сумська, Тала Калатай, Юрій Кот, Тетяна Гончарова, Ігор Посипайко та багато інших популярних в Україні ведучих.

Крім оновлених програм, Перший готує своїм глядачам ще низку сюрпризів, серед яких нове футбольне спортивне шоу «Футбольний код», трансляція популярного конкурсу «Eurovoice» із Памелою Андерсон, а також масштабних спортивних та інформаційних подій.

Генеральний директор Першого Національного Єгор Бенкендорф упевнений, що всі досягнення каналу за останні п’ять місяців – це величезна робота колективу. Сьогодні телеканал має певні фінансові проблеми, каже він і пояснює: «Я на Перший Національний прийшов не на один день. І мені залишили в спадок 88 мільйонів боргів, які маю віддавати. Якби я прийшов на один день, можна було б просто набрати дорогих проектів і тільки збільшити цей борг для наступного керівника. Але переді мною поставлено інші цілі. Нині на каналі дуже важкий перехідний період, і важко всім. Головне – зрозуміти ситуацію і працювати, результат не змусить себе чекати.

Унікальність полягає в тому, що робити гарні проекти, маючи великі бюджети, легко. Але робити те саме, не маючи грошей, дуже складно. Я хотів би подякувати співробітникам, які, незважаючи на всі труднощі і передусім фінансові, активно працюють. Результат їхньої роботи – це показники каналу. Нині середня частка каналу становить 2,2%. Раніше канал брав таку частку тільки на трансляціях матчів Ліги чемпіонів або схожих дорогих проектах. Нинішні показники ґрунтуються на власному продукті каналу».

Кожній з нових та оновлених програм буде надано можливість проявити себе. Але остаточне рішення про вихід проекту в ефір прийматимуть окремо стосовно кожної програми. «Телебачення інертне, і не можна робити різких рухів. До кожного проекту буде індивідуальний підхід. Візьмемо програму «Віра. Надія. Любов», завдяки якій рятують конкретні долі людей. І навіть якщо програма відразу не дасть високих показників, я не дозволю собі її закрити. Якщо ж це розважальний проект, який не має освітньої, соціальної основи і не покаже рейтингів, я його закрию впродовж місяця без жалю», – зазначив
Є. Бенкендорф.

Керівництво каналу переконане, що сьогодні перед ним стоїть завдання розширити аудиторію, долучивши до глядачів старшого покоління ще й молодь: «Безглуздо було б Першому Національному різко міняти аудиторію. Схожої помилки припустився телеканал «Інтер» років з 4 тому, через що втратив перші позиції у рейтингах. Ми ж намагаємося, не втративши тієї аудиторії, яка в нас є, долучити нову, можливо, й молодшу. Скажу вам, що набагато краще розширювати аудиторію, ніж кардинально щось міняти», – прокоментував гендиректор НТКУ Є. Бенкендорф.

Окрім нових програм та переформатованих проектів, Перший Національний обіцяє своїм глядачам велику кількість цікавих прямих ефірів із найрізноманітніших подій. Це і трансляції змагань різних видів спорту, і державні заходи, і розважальні дійства.

 

Прес-служба Першого Національного.

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата