№1, січень 2010

Законодавці в очікувані змін і... нового Президента

Останні півроку п’ятої сесії Верховної Ради шостого скликання запам’яталися суперечками щодо підвищення соціальних стандартів і початком президентської виборчої кампанії, яка відчутно загальмувала законодавчий процес і будь-які спроби дійти компромісу між політичними силами.
Ми запитали в народних депутатів України, що потрібно змінити в роботі Верховної Ради, аби в 2010 році вона працювала ефективніше.

Олександр ЄФРЕМОВ (Партія регіонів):

– Головні зміни будуть пов’язані з подіями поза межами парламенту. Сьогодні кожен із кандидатів на посаду Президента виступає зі своєю передвиборною програмою. Для її виконання новому главі держави потрібно або переформатувати нинішній склад Верховної Ради, або провести перевибори.

 

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ (Блок Литвина):

– Для мене, як і для більшості народних депутатів, очевидно, що на першому місці має бути законодавчий процес, а не політичні ігрища.

 

Станіслав АРЖЕВІТІН («НУ–НС»):

– Нічого не можна змінити в цій Верховній Раді. Тут зібралися люди з вузькопартійними, а не загальнодержавними інтересами. Цілий рік практикується такий собі «бартер», коли для прийняття закону однієї сторони вона має підтримати якийсь законодавчий акт іншої політичної сили.

 

Ольга БОДНАР (БЮТ):

– Пам’ятаю, ще в 1999 році в проекті закону про Регламент пропонувалася ідея запровадити посаду пристава, який мав стояти в сесійному залі й стежити за порядком. Тоді було смішно, нині – актуально. Якість роботи в комітетах нормальна, а ось коли справа доходить до голосування, починається популізм і гра на камеру.

 

Валерій БЕВЗ (КПУ):

– 2010 рік внесе радикальні зміни в конфігурацію політичних сил. Верховна Рада може стати або на порядок ефективніше, або, навпаки, справа дійде до того, що її потрібно буде розпускати. 1400 прийнятих законодавчих актів – це начебто й багато. З другого боку, їхня якість залишає бажати кращого. Ми не повинні готувати й випускати законопроекти в життя, як млинці на масляну.

 

Ірина АКІМОВА (Партія регіонів):

– Новий рік – це завжди надії на краще, на те, що помилки минулого буде взято до уваги й вони не повторяться. Із сильною коаліцією Верховна Рада працюватиме ефективніше. Якістю законодавчої роботи навряд чи можна бути задоволеним: у ній були перерви, ухвалення помилкових рішень. Один із найяскравіших прикладів – антикорупційні закони, термін набуття чинності якими довелося перенести з 1 січня на 1 квітня 2010 року через необхідність серйозного доопрацювання. Натомість багато потрібних законів, які вже готові для прийняття, навіть не розглядалися сесійною залою.

 

Володимир ЯВОРІВСЬКИЙ (БЮТ):

– За мій політичний вік я не пам’ятаю дезорганізованішої й такої низькоінтелектуальної Верховної Ради. Усе робиться, виходячи з тимчасової кон’юнктури: до обіду – одне, після обіду – інше. Думаю, після президентських виборів відбудеться певна реструктуризація парламенту й ми матимемо 270–280 голосів, передусім за рахунок бізнесменів, які без гризот совісті, навіть не входячи до коаліції, результативно голосуватимуть.

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

Канада виділяє ще майже $12 млн на виробництво дронів і снаряди для України Сьогодні, 27 квітня

Дуда: Інциденти з ракетами РФ у повітряному просторі НАТО загрожують ширшою війною Вчора, 26 квітня

У Польщі хочуть змінити правила прихистку для українців із простроченими документами Вчора, 26 квітня

Зеленський назвав "Рамштайну" життєво важливі пріоритети для успіху України Вчора, 26 квітня

В ЄС погрожують ухилянтам, очікування від допомоги США, "атака" дронів на Білорусь: новини дня Вчора, 26 квітня

Туск назвав дату перестановок в уряді у зв'язку з європейськими виборами Вчора, 26 квітня

У Польщі кажуть, що готові допомогти Україні повернути чоловіків призовного віку 25 квітня

Глава МЗС Польщі: Росія бреше про польські плани анексувати частину України 25 квітня

Євродепутати просять владу Австрії вплинути на Raiffeisen щодо його бізнесу в Росії 25 квітня

Макрон захищає свою позицію про створення "стратегічної двозначності" для Росії 25 квітня