На Львівщині задумали прокласти євроколію між Львовом і Варшавою. Європейська колія завширшки 1435 мм, українська – 1520 мм. Коли план реалізують, зі Львова до Варшави можна буде дістатися за 4 години.
– Ми хочемо, щоб із Варшави до Львова пролягала «вузькоколійка». А вже з нашого обласного центру, після пересадки, можна було швидко дістатися Києва. Якщо цей проект вдасться реалізувати, завантаженість потоку на залізниці істотно зросте, – зазначив голова Львівської ОДА Олег Синютка.
Наразі швидкісний потяг Львів–Варшава курсує через пункт пропуску Мостиська – Шегині за 9 годин. З появою «вузькоколійки» ці поїзди їздитимуть через прикордонний пункт Рава-Руська–Гребенне за 4 години.
Для цього треба прокласти близько 70 км колії до Рави-Руської. А також реконструювати там вокзал і стару залізницю до Гребенного завдовжки 7 км. Вартість робіт становить 50 млн. євро – майже 1,5 млрд. грн.
Щоб усе задумане здійснити, необхідно знайти інвесторів, бо перевозити лише пасажирів – економічно невигідно, запевнили фахівці на залізниці. Тому потрібно знайти тих, хто має бізнес в Україні та водночас економічний інтерес у перевезенні вантажів на ділянці Львів – Варшава. Відтак, Львівські обласна адміністрація та залізниця шукають інвесторів.
Автор: Лариса МАРЧУК.
Архів журналу Віче
![]() |
№7 |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Вивезення будівельного сміття. Що потрібно знати
Ексдержсекретар Трампа розповів, яким може бути його "мирний план" для України
Сікорський про дозвіл Україні бити вглиб РФ: Крапля камінь точить
Як знайти надійний пункт прийому алюмінію в Києві?
Почему опытные туристы выбирают Lowa
Порівняння вісків для виготовлення свічок
Президент Словаччини погрожує Україні через припинення транзиту роснафти
Чехія готує нову ініціативу з постачання Україні снарядів на 2025 рік
Штаб Трампа подав скаргу на Гарріс через передачу грошей із фонду Байдена
Польський міністр назвав вирішення історичних суперечок щодо Волині умовою вступу України до ЄС