На Львівщині задумали прокласти євроколію між Львовом і Варшавою. Європейська колія завширшки 1435 мм, українська – 1520 мм. Коли план реалізують, зі Львова до Варшави можна буде дістатися за 4 години.
– Ми хочемо, щоб із Варшави до Львова пролягала «вузькоколійка». А вже з нашого обласного центру, після пересадки, можна було швидко дістатися Києва. Якщо цей проект вдасться реалізувати, завантаженість потоку на залізниці істотно зросте, – зазначив голова Львівської ОДА Олег Синютка.
Наразі швидкісний потяг Львів–Варшава курсує через пункт пропуску Мостиська – Шегині за 9 годин. З появою «вузькоколійки» ці поїзди їздитимуть через прикордонний пункт Рава-Руська–Гребенне за 4 години.
Для цього треба прокласти близько 70 км колії до Рави-Руської. А також реконструювати там вокзал і стару залізницю до Гребенного завдовжки 7 км. Вартість робіт становить 50 млн. євро – майже 1,5 млрд. грн.
Щоб усе задумане здійснити, необхідно знайти інвесторів, бо перевозити лише пасажирів – економічно невигідно, запевнили фахівці на залізниці. Тому потрібно знайти тих, хто має бізнес в Україні та водночас економічний інтерес у перевезенні вантажів на ділянці Львів – Варшава. Відтак, Львівські обласна адміністрація та залізниця шукають інвесторів.
Автор: Лариса МАРЧУК.
Архів журналу Віче
![]() |
№7 |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
CNN: Китай сказав ЄС, що не хоче поразки Росії у війні
У Кишиневі проходить перший саміт Молдова-ЄС
Нідерланди звинувачують Росію у масовому використанні хімзброї проти України
ЗМІ: Німеччина хоче укласти зі США угоду про Patriot для України
Україна отримає 76 млн євро на євроколію від Львова до польського кордону
Україна викликала на розмову посла Угорщини
Зеленський обговорить з Трампом поновлення постачання зі США ракет до Patriot
Зеленський: Україна домовилася з кількома компаніями США про спільне виробництво БПЛА
Фон дер Ляєн: у відповідь на призупинення допомоги Україні від США ЄС посилить підтримку
Швеція виділяє кошти на нові стволи для установок Archer для України