Пн, 19 жовтня 2015

На Харківщині запустили перший етап «Електронного уряду»

Заступник голови Харківської ОДА Юлія Світлична підписала договір з Міжнародним агентством регіонального розвитку «GloBee» про безкоштовну передачу програмного забезпечення для здійснення дослідної експлуатації цієї системи.

Перед підписанням договору розробники репрезентували два перших модуля «Електронного уряду», що забезпечують запуск системи зовнішнього та внутрішнього електронного документообігу обласної державної адміністрації та системи електронної реєстрації й інформаційного супроводу внутрішньо переміщених осіб.

Головний розробник компанії CEO VisaPort Гассан Матар запевнив, що система має високий рівень захищеності. При цьому документообіг здійснюється досить просто. За інформацією розробника, тепер систему потрібно просто адаптувати під конкретних користувачів. Цим зараз займаються місцеві IT-компанії. На підтвердження своїх слів Гассан Матар сам протестував своє творіння та за допомогою сканера розмістив документи в системі електронного документообігу.

У презентації взяли  участь керівник прямих продажів, національний менеджер по роботі з глобальними проектами ДП «Коніка Мінолта Україна» Ольга Гальянт. Вона подарувала Харківській ОДА обладнання, необхідне для роботи в системі «Електронний уряд». Сучасний сканер від «Коніка Мінолта Україна» здатний сканувати 80 аркушів за хвилину в двосторонньому режимі. Аналогічну апаратуру від підприємства отримає і Міністерство соціальної політики України.

За інформацією Юлії Світличної на тестування системи знадобиться близько півроку. Вже з 2016 року в ОДА повноцінно запрацює система електронного документообігу. Ця система буде стартовою та базовою для роботи всіх органів державної центральної влади в Україні.

Друга тестова програма, яку запустили в роботу 16 жовтня, також була розроблена Гассаном Матаром спеціально для Харківської області. Це система електронної реєстрації та інформаційного супроводу внутрішньо переміщених осіб. Як запевнив Дмитро Шувал, це особливий проект, який спрощує та прискорює спілкування переселенців з органами державної влади та громадськими організаціями в області.

«Проект допоможе прискорити процес реєстрації переселенців, з його допомогою органи влади та недержавні організації зможуть координувати свою роботу. Електронна система відкриє тимчасово переміщеним особам швидкий доступ до тих організацій, які безпосередньо їм допомагають», – розповів Дмитро Шувал.

Він зазначив, що для переселенців, які не мають доступу до комп’ютера, в місті будуть встановлені спеціальні кіоски.

Пропозиція з проектування, розробки «під ключ» і безкоштовної передачі на баланс держави згідно з чинним законодавством України системи електронного управління надійшла до Харківської ОДА від компанії Portis Consulting (Лондон, Великобританія) та громадської організації Міжнародне агентство регіонального розвитку GloBee 19 травня 2015 року. Проект реалізується на громадських засадах і не передбачає бюджетного фінансування.

Архів журналу Віче

Віче №7/2016 №7
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата