Аудит контекстної реклами допомагає оцінити якість медіапланування, дізнатися, наскільки грамотно налаштована кампанія та підібрано стратегію управління ставками
Аудит контекстної реклами – це перевірка її якості, ефективності та коректності налаштувань. Попри те, що деякі контекстологи не вважають аудит рекламної кампанії обов'язковим процесом у своїй роботі, його важливо проводити регулярно незалежно від сфери бізнесу. Такі перевірки дозволяють виявляти технічні помилки та проблеми, що перешкоджають досягненню цільових показників, знаходити точки зростання для підвищення віддачі від реклами.
Для чого потрібен аудит Google Ads можна дізнатись тут adwservice.com.ua/audit-reklamnoj-kampanii, а про те, і які його види існують читайте в цій статті.
Аудит контекстної реклами допомагає оцінити якість медіапланування, дізнатися, наскільки грамотно налаштована кампанія та підібрано стратегію управління ставками, чи правильно інтегровані сервіси аналітики та чи достатньо даних збирається ними для проведення повномасштабного аналізу.
Після проведення перевірки спеціаліст видає рекомендації, правильне дотримання яких сприяє:
Залежно від рівня доступу до облікового запису, наданого спеціалісту, а також обсягу витрачених ним зусиль, аудит буває:
Архів журналу Віче
![]() |
№7 |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Зеленський: участь США в зустрічі "коаліції рішучих" – це сигнал від Трампа
Зеленський: є ідея, щоб послом у США був Умєров – і це вплине на уряд
Зеленський про нові санкції США та ЄС проти Росії: думаю, ми дуже близькі
Мерц: Німеччина готова придбати у США Patriot для України
"Це тероризм": Зеленський розповів про атаку РФ на Київ і закликав посилити ППО
Глава Єврокомісії оголосила про створення фонду відновлення України
Мерц закликав Україну не звертати зі шляху реформ, йдучи до ЄС
Дональд Туск: відновлення України неможливе без її перемоги у війні
Президентка Єврокомісії на URC оголосила про 4 млрд євро допомоги бюджету України
Україна отримала 1 млрд євро від ЄС за рахунок доходів з росактивів