Аудит контекстної реклами допомагає оцінити якість медіапланування, дізнатися, наскільки грамотно налаштована кампанія та підібрано стратегію управління ставками
Аудит контекстної реклами – це перевірка її якості, ефективності та коректності налаштувань. Попри те, що деякі контекстологи не вважають аудит рекламної кампанії обов'язковим процесом у своїй роботі, його важливо проводити регулярно незалежно від сфери бізнесу. Такі перевірки дозволяють виявляти технічні помилки та проблеми, що перешкоджають досягненню цільових показників, знаходити точки зростання для підвищення віддачі від реклами.
Для чого потрібен аудит Google Ads можна дізнатись тут adwservice.com.ua/audit-reklamnoj-kampanii, а про те, і які його види існують читайте в цій статті.
Аудит контекстної реклами допомагає оцінити якість медіапланування, дізнатися, наскільки грамотно налаштована кампанія та підібрано стратегію управління ставками, чи правильно інтегровані сервіси аналітики та чи достатньо даних збирається ними для проведення повномасштабного аналізу.
Після проведення перевірки спеціаліст видає рекомендації, правильне дотримання яких сприяє:
Залежно від рівня доступу до облікового запису, наданого спеціалісту, а також обсягу витрачених ним зусиль, аудит буває:
Архів журналу Віче
![]() |
№6 |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Макрон про наступ України: Маємо допомогти всім можливим, є шанс на міцний мир
Сейм Латвії почав обирати нового президента
Сейм Латвії з другої спроби не обрав президента, один кандидат вибуває
Новим президентом Латвії стане чинний глава МЗС
Лотереи, акции доступные в Goxbet онлайн казино
Кулеба назвав три кроки для успішного саміту НАТО у Вільнюсі
Роли: особливості та переваги страви
Вибори в Туреччині: Опозиційне агентство заявляє про перевагу Киличдароглу
Вирішальні вибори в Туреччині, Греція блокує санкції, Твіттер іде проти ЄС: все за вихідні
В Конгресі США намагаються пришвидшити постачання Україні зброї для успішного контрнаступу