30 березня

Ключові тенденції краси з Азії

Азія — це місце, куди б'юті-маркетологи краси звертаються, щоб відкрити для себе найінноваційніші у світі рецептури, упаковку та формати продуктів.

Південна Корея проклала шлях, запропонувавши такі незвичайні концепції, як ВВ креми, CC креми, маски та формати подушок. Їх охоче підхопили західні бренди та зробили основою споживчого режиму догляду за шкірою в усьому світі.

BB cream

Знайти всі бестселери південнокорейської косметики, як декоративної, так і доглядової, можна в інтернет-магазині Mmeri, в якому представлена продукція кращих виробників азійської beauty-індустрії.

Тепер увага перемикається на решту регіонів у пошуках нових та найбільш технологічно просунутих тенденцій молодості та привабливості.

K-beauty переходить до мінімалізму

K-Beauty — серце інновацій, яке точно передає одержимість Південної Кореї красою у всіх її формах. Це допомогло змінити косметичні послуги у всьому світі, відкривши шлях для багатоетапних процедур догляду за шкірою та макіяжу. Хоча корейський режим «10 етапів», схоже, в останні роки втрачає популярність.

Експерти стверджують, що багато споживачів просто не мають ресурсів або часу, щоб витрачати від 20 до 45 хвилин на день на виконання численних кроків, якщо вони особисто не побачать результатів.

Молоде покоління Південної Кореї почало резонувати з тенденцією мінімалізму та відмовляється від непотрібних засобів. Тому часто задовольняється покупкою лише найнеобхіднішого, оскільки прагне вести простий спосіб життя.

Термін «пропустити догляд» — нова тенденція. Молодь прагне спростити косметичні процедури за допомогою функціональних продуктів «все в одному». Дехто думає, що відмова від догляду допомагає зберегти здорову шкіру. Тому в Південній Кореї мають популярність такі формати, як стіки — сонцезахисні чи тональні — через їх зручність.

Ще один приклад, що свідчить про рух до мінімалізму — склади з одного інгредієнта, наприклад, олії, екстракту рослинного або тваринного походження.

Китайська індустрія краси: орієнтир на технологічний маркетинг

Існують справедливі думки, що C-Beauty стане наступною великою подією і Китай слід розглядати як еквівалент тридцяти країн в одній.

Але китайці не поспішають запропонувати нові концепції, намагаючись зберегти традиції, описуючи свою продукцію, як «нова К-краса», «давня», «секретна» та «традиційна».

косметика для краси

Проте Китай не вважається суперінноваційним виробником. Але маркетинг та упаковка можуть бути унікальними.

Наприклад, існує безліч продуктів, які вважаються дівчачими, милими та романтичними. Вони апелюють до настрою китайських жінок «шао ню синь», який можна описати як «серце дівчинки-підлітка». Це співзвучне з наративами китайських блогерів, які посилаються на фей і принцес, що може здатися досить елегантним для західних культур, де жінки роблять кроки до рівності.

Китайські споживачі настільки звикли до швидкого темпу сучасного цифрового світу, що залюбки насолоджуються зручністю та передовими рішеннями, які може запропонувати цифровізація. До них відносяться:

  • розумні дзеркала;
  • магазини віртуальної реальності;
  • пробні макіяжі у доповненій реальності.

Тому ця країна продовжить залишатися в авангарді створення високотехнологічних продуктів та послуг, які вплинуть на Азію та решту світу в найближчі роки.

Нарівні з Південною Кореєю та Китаєм увагу привертає косметична продукція Таїланду та Індонезії.

У тайців з'являється все більше мас-брендів для догляду за шкірою, а також зростає кількість косметичних товарів у магазинах повсякденного попиту. Дерматологи виходять на масовий ринок і представляють більш просунуті рішення щодо догляду за шкірою за конкурентними цінами.

Найбільш значущою тенденцією в Індонезії стало зростання халяльної краси, яка на думку експертів, незабаром вплине на світову б'юті-індустрію.

Якщо ви хочете стати одним із перших власників косметичних новинок, зареєструйтесь на https://mmeri.net/, щоб отримувати цікаві пропозиції та купувати найкращу косметику з доставкою по Україні.

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата