Чим привабити туристів на День святого Миколая? Власники готелів, ресторанів, кав’ярень оголосили акцію «Удвічі більше Львова». А це означає, що вони готові робити їм окремі подарунки.
Акція «Удвічі більше Львова» – це подарунок від закладу. Якщо у кафе клієнт замовить одну порцію, отримає дві за ціною однієї. Акційні страви визначає кав’ярня, але здебільшого це ексклюзив.
Українські туристи зазвичай їдуть до Львова з центральної України та з Києва. Іноземні – це здебільшого Польща, США, Німеччина.
І чим же заманюють туристів? Цікавилися в одній із кав’ярень.
– Ми пропонуємо додатково журек польський і пиріг яблучний, який подається з кулькою морозива. Такий пиріг, напевно, у Львові є тільки у нас. І буде подаватися також мус з кролика на грушевих чипсах, – відповіла адміністратор.
Архів журналу Віче
|
№12 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Поліція Ірландії розслідує інцидент з дронами під час візиту Зеленського
МЗС: в купівлі американської зброї для України бере участь вже 21 країна
ЗМІ: європейці застерегли Зеленського щодо поступок Росії без надійних гарантій безпеки США
Венс у найближчі тижні очікує хороших новин щодо врегулювання війни
Зеленський та Кошта обговорили заплановані перемовини з США
Президент Чехії погодився призначити Бабіша премʼєром
Президент Кіпру у Києві: ми готові допомогти Україні стати членом ЄС
Сікорський: ОБСЄ не має бути місцем для хворих амбіцій тих, хто хоче відбудувати імперію зла
Сибіга в ОБСЄ: за цим столом не місце для Росії
Макрон у Китаї пропонує ввести мораторій на удари по критичній інфраструктурі України