У Львові двірники нарікають, що політичну рекламу розміщують абияк і не у відведених для цього місцях. А тому їм доводиться такі агітки відклеювати, що додає роботи.
Гасла партій наклеюють на стовбури дерев, електричні стовпи, двері під’їздів, цоколі будинків, у ліфтах, навіть на контейнери для сміття. Двірники скаржаться: якщо зі скотчем вони дають собі раду, то з клеєм ПВА проблем більше. Агітки віддираються одразу з фарбою. Тому потім двері, стіни та труби, треба перефарбовувати.
Проте найбільш заповзятливі комунальники збирають усі агітматеріали для макулатури. За одну передвиборну кампанію двірничка може зібрати 5–7 кілограмів паперу. Та найбільший «урожай» розмаїтих агіток напередодні дня тиші. Комунальники переконані, що вся ця кольорова поліграфія – гроші на вітер, бо агітувати треба передусім вчинками.
Автор: Лариса МАРЧУК
Архів журналу Віче
|
№11 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
CNN: у США кажуть, що "майже напевно" деякі пункти "мирного плану" будуть змінені
Глава посольства США розповіла про "конструктивні переговори" з Києвом щодо миру
Білий дім підтвердив, що Рубіо і Віткофф працювали над "мирним планом" для України
У ЄС покарали санкціями росіян, причетних до катування Вікторії Рощиної
Каллас розповіла про план ЄС з двох пунктів щодо миру в Україні
Шведська міністерка: імпорт ЄС з РФ на 124 млрд євро перевищив допомогу Україні
У Польщі очікують, що з ЄС будуть консультуватися щодо мирного плану для України
Польща доєднається до ініціативи PURL з закупівлі зброї в США для України
В Axios назвали причини зриву зустрічі Зеленського і Віткоффа в Туреччині
Глава МЗС Польщі розкритикував розпалювання політиками антиукраїнських настроїв