Пт, 21 серпня 2015

Львів у телефоні

Львів’яни дістали змогу звернутись у міськраду з проблемами чи ініціативами, скориставшись новим мобільним додатком на базі iOS «Львів у телефоні». Про це повідомляє прес-служба міськради.

 

– Така форма розв’язання проблем місцевого рівня дуже зручна, оскільки дає можливість зробити це за максимально короткий термін, – зазначають у компанії, яка розробила цей додаток.

 Мобільний путівник за бажання може переглянути кожен і навіть одержати інформацію про історичні місця у Львові, заклади харчування, проживання, культурні події.

Електронні звернення на базі Android доступні для користувачів уже близько року. Цей мобільний додаток називається «Звернення у ЛМР». У Львові вперше в Україні запровадили систему адміністративних та комунальних е-послуг для мешканців міста. З 15 червня в тестовому режимі на веб-порталі ЛМР запрацював сервіс «Особистий кабінет мешканця», що надає львів’янам доступ до адмінпослуг та електронних сервісів міста.

 А вже у вересні почнуть видавати  «Картку львів’янина».

Автор: Лариса МАРЧУК

Архів журналу Віче

Віче №12/2015 №12
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата