Аби вирішити це питання, сьогодні на засіданні у форматі «круглого столу» зустрічалися представники фірм-перевізників, громадськості, структурних підрозділів ОДА та департаменту економічного розвитку облдержадміністрації.
У зв’язку з економічною ситуацією й різким подорожчанням пального, перевізники вимагали негайного підняття вартості проїзду. Натомість представники громадськості просили зважати й на проблеми пересічних мешканців області — потенційних пасажирів. Адже для більшості з них чергове подорожчання проїзду боляче вдарить по сімейному бюджету, з огляду на розміри зарплат і пенсій.
Щоб детально розрахувати тариф, зважаючи на всі його складові, в. о. директора департаменту економічного розвитку Дмитро Орлов запропонував перевізникам надати документи фінансово-господарської діяльності. Адже тариф має бути економічно обґрунтованим. На таку пропозицію відгукнулися три підприємства. Хоча решта учасників зібрання все ж погодилися в другій половині дня донести документи й продовжити консультації.
«У рамках транспортного відділу буде реалізовано комплекс заходів, які не допустять розбалансування маршрутної мережі, — коментує ситуацію директор департаменту інфраструктури і туризму Сергій Марчишинець. — Йдеться про оптимізацію маршрутної мережі, що передбачає введення на деяких рейсах режиму експрес-таксі (йдеться про можливість відпустити тариф). Ще один крок — це скорочення кількості рейсів на так званих збиткових маршрутах із малим пасажиропотоком».
Щоправда, усі ці заходи, за словами Сергія Марчишинця, проводитимуться лише після того, як перевізники зустрінуться із сільськими та селищними головами, обговорять з ними проблему і врахують їхні пропозиції. Ще одна вимога — донести цю інформацію до людей і пояснити їм ситуацію, що утворилася.
На наступному тижні стартує громадське обговорення підвищення тарифів на проїзд. У вівторок-середу має відбутися розширене засідання за участію перевізників, представників громадських організацій, відповідних підрозділів облдержадміністрації та контролюючих органів (Антимонопольного комітету України, Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті тощо), які мають власні зауваження щодо вирішення проблеми.
Віталій СКОБЕЛЬСЬКИЙ.
Архів журналу Віче
|
№12 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Прогноз-2026 від Мелоні, кораблі класу "Трамп", Польща затримала шпигуна: новини дня
Зеленський заслухав доповіді української делегації про зустрічі у США
Що таке причеп-самоскид і де він реально потрібен
Переговори у США, зброя проти Starlink, посланець Трампа у Гренландії: новини дня
Литва про викрадення Росією цивільних на Сумщині: це воєнний злочин
NBC розповіло про непублічне суперництво Віткоффа та Рубіо щодо України
Євросоюз продовжив економічні санкції проти Росії на пів року
Ukraine Facility: Україна отримала від ЄС 2,3 млрд євро
Чому гільзу протеза ноги доводиться міняти щопівроку?
Париж анонсував подальші новини щодо можливих переговорів Путіна і Макрона