Ср, 20 листопада 2019

"Промисловий безвіз": попередня місія ЄС прибуде в Україну на початку 2020 року

Попередня оціночна місія ЄС,  передбачена дорожньою картою для укладання Угоди про оцінку відповідності та прийнятності промислової продукції (відома як "промисловий безвіз"), прибуде до України в першому кварталі 2020 року.

Попередня оціночна місія ЄС, передбачена дорожньою картою для укладання Угоди про оцінку відповідності та прийнятності промислової продукції (відома як "промисловий безвіз"), прибуде до України в першому кварталі 2020 року.

Як повідомляє "Європейська правда", таку заяву зробив заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, торговий представник України Тарас Качка.

"Щодо АСАА ми домовилися що перед-оціночна місія, передбачена дорожньою картою щодо АСАА, відбудеться в першому кварталі 2020 року", - написав він у своєму Facebook за підсумками переговорів у Брюсселі.

За його словами, попередня місія "має переконати всіх нас, що є сенс в організації офіційної оціночної місії".

Щодо митного "безвізу" у Брюсселі узгодили "чіткий план впровадження нового законодавства зі спільного транзиту і авторизованих економічних операторів", зазначив Качка.

"За 12 місяців маємо вийти на офіційні переговори про взаємне визнання АЕО", - розповів торгпред.

[L]

Сторони також офіційно схвалили стратегію у сфері санітарії і фітосанітарії: "Домовились поступово розчищати завали зі взаємного визнання еквівалентності. Почнемо з насіння".

У публічних закупівлях, каже Качка, "офіційно оформлюємо відкриття ринку за першою фазою і переходимо до другої".

"Інтелектуальна власність: домовились про ретельніший моніторинг, оскільки більшість проблем у цій сфері є питанням практики, а не законодавства. Режим внутрішнього ринку для телекому, поштових, фінансових і транспортних послуг: консолідуємо оновлення додатку XVII, а також координуємо зусилля в усіх сферах (обмін таблицями відповідності, оціночні місії тощо) так щоб досягти мети, закладеної у цьому додатку", - розповів торгпред.

Україна також обговорила з представниками ЄС проблемні питання. "Хміль, пестициди, бурштин, ліс тощо. І звісно ж польські дозволи на автомобільні перевезення. І нарешті почали розмову про розвиток угоди - що і як в ній треба оновити і розвинути, аби вона відповідала нинішній інтенсивності наших відносин", - додав Качка.

www.eurointegration.com.ua

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

Туск: Польща не передасть Patriot Україні, але допоможе іншими засобами Сьогодні, 23 квітня

Кулеба пояснив, чому консульства України зупинили надання послуг чоловікам мобілізаційного віку Сьогодні, 23 квітня

Зеленський заявив про домовленість щодо ATACMS для України Сьогодні, 23 квітня

Тонкощі використання клейових сумішей для армування плит пінополістиролу Сьогодні, 23 квітня

Союзники назвали дату нової зустрічі щодо зброї для ЗСУ у форматі "Рамштайн" Вчора, 22 квітня

Кулеба розказав міністрам ЄС, що ще є можливість запобігти гіршим сценаріям Вчора, 22 квітня

Норвегія приєднається до ініціативи з забезпечення України засобами ППО Вчора, 22 квітня

Громадяни Словаччини зібрали вже понад 3 млн євро на снаряди для України Вчора, 22 квітня

Глава МЗС Швеції: ЄС хоче запровадити санкції проти СПГ з Росії і "тіньового флоту" Вчора, 22 квітня

Ідеальні подарунки на День матері Вчора, 22 квітня