Сб, 16 листопада 2019

У 2020 році відремонтують аеропорти Дніпра та Ізмаїла

У державному бюджеті на 2020 рік передбачено понад 1 мільярд гривень на розвиток аеропортів Дніпра та Ізмаїла

Злітно-посадкова смуга аеропорту "Ізмаїл"

СЕРГІЙ СМОЛЕНЦЕВ

У державному бюджеті на 2020 рік передбачено понад 1 мільярд гривень на розвиток аеропортів Дніпра та Ізмаїла.

Про це повідомляє data.ua.

На проєктування та будівництво аеродрому міжнародного аеропорту Дніпропетровськ передбачено 1 млрд грн. На ці гроші планується почати будувати нову злітно-посадкову смугу, руліжні доріжки і новий перон.

В Офісі президента загальний бюджет проекту оцінили в 2,9 млрд грн, а терміни реалізації - 1,5-2 роки.

Ще 70 млн грн підуть в якості субвенції з держбюджету в бюджет Одеської області на проведення капітального ремонту аеропорту Ізмаїл, який не працює з 2010 року.

Довжина злітно-посадкової смуги повітряних воріт 1800 метрів дозволяє їм обслуговувати тільки невеликі регіональні літаки.

У липні в Ізмаїлі приступили до капітального ремонту будівлі аеропорту. За словами народного депутата Анатолія Урбанського, представники регіону і міста вже ведуть переговори з іноземними компаніями-лоукостерами.

Нагадуємо:

Авіаційна компанія "Одеса" в найближчому майбутньому планує відкрити авіасполучення з районними центрами області.

"Одеса" веде переговори з обласною владою і представниками Мінінфраструктури щодо відкриття для місцевих авіаперевізників Ізмаїльського аеропорту.

Крім того, компанія має намір відроджувати санітарну авіацію - доставляти при необхідності медиків у віддалені населені пункти регіону.

Аеропорт "Ізмаїл" існує з 1944 року. Спочатку він використовувався прикордонниками, а потім і військовими моряками.

Як цивільний аеропорт "Ізмаїл" експлуатувався з 1964 року. У 1970-80-их роках підприємство відправляло рейси на Київ (Як-40), Сімферополь (Як-40), Одесу (Як-30, Ан-2), Кам'янець-Подільський (Ан-2), Чернівці (Ан-2 ), Львів (Як-40) і на Кишинів (Ан-2).

У 1988 році була здана в експлуатацію злітно-посадкова смуга довжиною 1800 м, що дозволило приймати літаки класу Як-42 і Ан-12.

У 1993-1997 роках аеропорт не працював, але в 1997 році він отримав статус міжнародного. У 2001 році підприємство було передано в комунальну власність Ізмаїла.

Міська влада виділяла кошти на ремонт приміщень та погашення заборгованості із заробітної плати. У цей період аеропорт приймав рейси з Києва, Стамбула та Варни.

У 2006 році його повернули у власність територіальних громад регіону. Однак у області грошей на утримання аеропорту не було, і через три роки підприємство закрилося.

У 2010 році Одеська облрада ухвалила рішення про консервацію основних фондів аеропорту.

www.epravda.com.ua

Архів журналу Віче

Віче №11/2016 №11
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

В Грузії Саакашвілі та іншим лідерам опозиції закидають заклики до повалення влади Сьогодні, 06 листопада

Литва допоможе Україні із газопостачанням взимку Вчора, 05 листопада

Латвія передасть Україні ще 21 бронетранспортер Patria Вчора, 05 листопада

Демократи перемогли на перших великих виборах другого терміну Трампа Вчора, 05 листопада

ЗМІ: Бельгія і Єврокомісія проведуть кризову зустріч на тлі суперечностей щодо росактивів Вчора, 05 листопада

5 Критичних Помилок При Нанесенні Декоративної Штукатурки Взимку: Як Уникнути Тріщин та «Обвалу» Вчора, 05 листопада

Норвегія виділить $7 млрд на оборонні потреби України у 2026-му 04 листопада

Німеччина передала Україні дві системи Patriot 04 листопада

ЗМІ: Німеччина додасть ще 3 млрд євро на підтримку України у 2026 році 04 листопада

Ukraine Facility: в ЄС схвалили надання Україні понад 1,8 млрд євро 04 листопада