Чт, 16 травня 2019

Рада відклала запровадження штрафів за євробляхи до 24 серпня

Верховна Рада відклала термін набуття чинності закону про запровадження штрафів за керування нерозмитненими автомобілями на три місяці — до 24 серпня 2019 року.

Закон про запровадження штрафів за керування нерозмитненими автомобілями відстрочено на три місяці - до 24 серпня 2019 року.

Відповідне рішення Верховна Рада ухвалила 16 травня, повідомила голова комітету з питань податкової політики Ніна Южаніна, передає "Громадське".

"Відстрочити початок терміну дії закону 2612, який собою мав би розпочати процедуру з притягнення до відповідальності та накладання штрафів за використання автомобілів на іноземній реєстрації з порушенням митного режиму. Він мав набрати чинності 24 травня. Тепер він набере чинності 24 серпня 2019 року", - зазначила Южаніна.

Водночас депутатка визнала, що за ці додаткові 3 місяці вдасться розмитнити незначну кількість автомобілів на іноземній реєстрації. Причиною ухвалення цього рішення було скоріше виконання вимог протестувальників.

Як повідомлялося раніше, пільговий період, протягом якого власники євроблях могли сплатити удвічі менший акцизний податок, добіг кінця 22 лютого. А 24 травня спливає так званий перехідний період, протягом якого "бляхарі" можуть вільно пересуватися на єврономерах.

Після цього правоохоронці обіцяли жорстко реагувати на всі випадки порушення податкового та митного законодавства.

Також раніше прогнозувалося, що судячи з риторики влади, перехідний період продовжений не буде, і вже з 24 травня поліція почне зупиняти, штрафувати та відправляти авто порушників на штраф-майданчики.

Нагадаємо:

25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.

З 25 листопада 2018 року по 19 лютого 2019 року митниці ДФС оформили майже 195,2 тисячі транспортних засобів. За них власники сплатили понад 12 мільярдів гривень платежів.

Мінфін вирішив не продовжувати період розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації зі знижкою у 50%.

Після 22 лютого 2019 року власники авто мають платити за оформлення повну ставку акцизу.

До 24 травня 2019 року водії могли розмитнити авто без санкцій, але й без знижки. Далі власників повинні були б або штрафувати на 170 тис грн, або конфісковувати транспортні засоби.

Українська правда

www.epravda.com.ua

Останні новини

Молдова створює захисні зони від дронів на КПП на кордоні з Україною Сьогодні, 08 жовтня

ЄС закликав Росію припинити атаки на комерційні судна в Чорному морі Вчора, 07 жовтня

Глави МЗС ЄС 12 жовтня затвердять список санкцій проти Росії на 1646 позицій Вчора, 07 жовтня

Трамп анонсував розмову з Путіним про чуму Вчора, 07 жовтня

Україна отримала від ЄС ще 1,2 млрд євро на нагальні потреби у сфері оборони Вчора, 07 жовтня

Зеленський: судна у водах Болгарії атакувала Росія, ВМС України вже контактує з болгарами Вчора, 07 жовтня

В уряді заявили, що Україна не погодиться на постійні обмеження агроекспорту після вступу в ЄС 06 жовтня

Президент Латвії доручив чинному прем’єру сформувати новий уряд 06 жовтня

Бойовий статут ДШВ, положення та де замовити паперовий документ 06 жовтня

Сікорський: дискусія щодо можливості збивати дрони РФ над Україною ще триває 06 жовтня