передплата Українською | In English

14 травня

А чи можна без SEO? Декілька порад бізнесу

Поділитися:

Просування сайтів в пошукових системах — вже не нова сфера, але й досі панує безліч непорозумінь між замовниками послуги та її виконавцями. Аби їх уникнути, потрібно зрозуміти, як працює SEO. Тоді ви матимете чітку відповідь, що очікувати для бізнесу від просування вашого сайту, та який рівень фахівців (читай витрат) вам потрібен.

Що таке просування інтернет-ресурсів у реаліях сучасної мережі?

Давно минули часи, коли коректно прописані метатеги та заголовки блискавкою підносили сайт на вершини ТОПів за потрібними запитами. Зараз майже у всіх нішах конкуренція надто щільна — згідно зі статистичним даними у 2009 році було зареєстровано близько 234 мільйонів сайтів. На січень 2018 року їх кількість сягнула 1,3 мільярда. І більшість з них — у задовільному технічному стані та просуваються досвідченими фахівцями. То які шанси у молодого ресурсу «заслужити довіру» пошуковиків з перших місяців існування? Майже ніяких. Сучасне просування інтернет-ресурсу — це робота на перспективу (що іноді настає через 1-2 роки).

Другий фактор, що істотно впливає на швидкість отримання результатів — секретність алгоритмів пошуковиків. Сеошникам з досвідом добре відомо, що офіційні рекомендації від речників пошукових систем і реальна робота алгоритмів дуже часто діаметрально розбігаються. Що не дивно — сеотехнології дещо викривляють пошукову видачу, і не завжди в бажаний системою бік. Через те — постійні оновлення пошукових алгоритмів, запуск нових фільтрів тощо. Все це так чи інакше позначається на видимості сайту, показниках відвідуваності та інших параметрах.

Не менше значення має комерціалізація пошуковиків. Сторінка-відповідь за будь-яким висококонкурентним запитом — це майже наполовину контекстна реклама. Ще четвертину займають прайс-агрегатори. Тож мість у ТОПі значно менше, ніж охочих туди потрапити.

Сьогодні сподіватися на швидкий результат просування сайту не варто, як і очікувати точних прогнозів чи гарантій. Досвідчений спеціаліст налаштує роботу сайту так, щоб він не потрапив під фільтри і відповідав бажаним запитам, і це дасть свій результат у майбутньому. Зовсім відкидати SEO теж не найкраща стратегія. Навіть якщо ви вирішили зосередитися на контекстній рекламі, спочатку потрібно довести до розуму технічний стан ресурсу, в чому і допоможуть сеошники.

Кому і коли варто звертатися до SEO-спеціалістів?

Перша і головна умова прибуткового бізнесу — поміркована й чітко працююча система. Ви повинні ясно розуміти, що ви плануєте робити, для кого, у якому обсязі та, головне, яким чином це все реалізовуватиметься у реалі (звісно, якщо сфера вашої діяльності хоч якось виходить за рамки онлайну). Тоді й створення сайту доречне, і залучення сео-майстрів фінансово себе виправдає.

Одразу спадає на думку клієнт, що замовив просування сайту архітектурного бюро. Спочатку було озвучено, що компанія робить геть усе у будь-якому обсязі — від інженерної розвідки майданчика під майбутнє будівництво до комплексного супроводу проекту з пошуком підрядників. А коли сайт запрацював наповну, виявилося, що вони можуть лише узаконювати самозабудову та перепланування квартир. Тож величезний бюджет був злитий в небуття, а бізнес не пішов, що не дивно.

На сьогодні SEO просування сайтів у пошукових системах обов’язкове для:

  • комерційного сектора, що залучає клієнтів тільки з мережі — найяскравішим прикладом є інтернет-магазини;
  • комерційний сектор, що бажає розширити клієнтську базу — це будь-які послуги від навчання до перукарень та нотаріусів, будівництво та пов’язанні з ним роботи, ремонт, виготовлення меблів на замовлення тощо;
  • виробники товарів, орієнтовані на гуртовий продаж;
  • сектор b2b;
  • інформаційні ресурси.

В інших випадках рішення індивідуальне — варто консультуватися з фахівцями у просуванні сайтів.

Вам потрібно SEO просування інтернет-ресурсу: куди звертатись?

Займатися просуванням самостійно — то не вистачить часу на сам бізнес. Тому у власників три варіанти: штатний робітник, фрілансер або агенція:

  • Сучасне SEO вимагає уваги багатьох фахівців. Одна людина, навіть дуже талановита, з цим не впорається. Навіть взявши на роботу штатного працівника, ви все одно звертатиметесь до сторонніх спеціалістів — сео-копірайтерів, контекстників тощо.
  • Рівень роботи фрилансерів у цьому сенсі не відрізняється від штатників, тільки стабільності менше. Немає договору — вважай, немає зобов’язань.
  • Фрилансер може зникнути на декілька тижнів, а то й назовсім, забути про строки або приголомшити іншими схожими «радостями».
  • Хороша агенція — найкращий варіант, якщо у вас немає змоги утримувати власну повноцінну команду. Тут вже зібрано потрібних фахівців, у форс-мажорних випадках є адекватна заміна. Та й досвід набагато ширший. Це вибір середнього бізнесу.

Якщо ви в пошуках команди, аби довірити їй просування свого сайту — зверніться в SeoTOP. Компанія понад 15 років працює в Україні, Казахстані та Росії. На її рахунку — ресурси різної тематики від інтернет-магазинів одягу та електроніки до сайтів, що пропонують наукомісткі системи на кшталт сонячних електростанцій, медичні і юридичні послуги.

Головний козир SeoTOP — висока якість послуг за розумну ціну. Ви точно знатимете, куди і в яких обсягах йде бюджет, щомісяця отримуватимете докладні звіти. Працівники компанії завжди готові дати розгорнуті відповіді на всі питання стосовно стратегії та технічних моментів. Більше інформації про послуги SeoTOP — на сайті компанії.

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №15/2016 №15
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

З уряду Австрії звільнили всіх ультраправих міністрів крім глави МЗС Сьогодні, 21 травня

США: санкції проти "Північного потоку-2" будуть незабаром Сьогодні, 21 травня

Степан Хмара: Степан Хмара. У Зеленського є бажання працювати Сьогодні, 21 травня

Україна вносить зміни до Угоди про вільну торгівлю з Грузією Сьогодні, 21 травня

Посол при НАТО готовий очолити МЗС, Зеркаль – піти в АП Сьогодні, 21 травня

Місія МВФ прибула в Україну на тлі оновлення влади Сьогодні, 21 травня

Зеленський закликав США до посилення санкцій проти Росії Сьогодні, 21 травня

Гройсман закликав Зеленського якнайшвидше внести кандидатуру нового прем’єра Сьогодні, 21 травня

Перевернуті догори дригом державні прапори та герб України: які казуси відбулися на інавгурації Вчора, 20 травня

У Єврокомісії Зеленському прогнозують "дуже швидкий старт" Вчора, 20 травня