Як відомо, з 12 лютого у зв’язку з проведенням технічного огляду поїздів виробництва Hyundai Rotem за участю корейських фахівців тимчасово на маршрутах курсування поїздів Інтерсіті+ для перевезень пасажирів використовуються поїзди, сформовані з пасажирських вагонів із локомотивною тягою. На Полтавщині тимчасова заміна потягів на вітчизняні пройшла без особливих проблем, зауважила начальник Полтавської дирекції залізничних перевезень Ольга Дяченко.
«У нас була дещо напруженою перша доба, коли повертали людям різницю коштів на квитки, проте нині все налагодилося. Замінили потяги на 100%, нарікань не отримуємо», – зазначила О. Дяченко. За її словами, в Україні нині працюють 80 корейських фахівців, які мають вивчити й усунути всі проблеми з «Хюндаями».
Віталій СКОБЕЛЬСЬКИЙ.
Архів журналу Віче
|
№11 |
| Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Німеччина зберігає довіру до України на тлі скандалу з корупцією в енергетиці
Реакція ЄС на плівки Міндича, 19 млрд від Норвегії, Макрон зупиняє пенсійну реформу: новини дня
У Брюсселі презентували "Щит демократії" для боротьби з дезінформацією з Росії
У Норвегії проти використання суверенного фонду для гарантій кредиту ЄС для України
У Фінляндії вважають, що корупційний скандал в Україні не вплине на фіндопомогу з ЄС
Прокуратура Грузії порушила справу проти опозиційного експрем’єра
Німеччина виділяє додаткові 40 млн євро зимової допомоги для України
Британський міністр відкинув чутки в ЗМІ про намір "замінити" Стармера
Данія оголосила новий пакет військової допомоги Україні на понад $210 млн
ЗМІ: Британія не хоче платити ЄС 6,75 млрд євро за приєднання до ключового оборонного фонду