Пн, 26 лютого 2018

У Чопі розпочалось будівництво найбільшого перевантажувального зернового комплексу

На перетині Угорщини, Словаччини та України, розпочато будівництво нового перевантажувального зернового комплексу з потужністю відвантажень 1 млн. тон на рік.

На базі найбільшого логістичного центру ПАКОБО, розташованого в місті Чоп на перетині кордонів Угорщини, Словаччини та України, розпочато будівництво нового перевантажувального зернового комплексу з потужністю відвантажень 1 млн. тон на рік. Про це повідомила прес-служба компанії ТОВ «ПАКОБО».

Логістичний оператор повідомив, що на елеваторному комплексі будуть встановлені 3 силоси об'ємом 2150 т. кожен Загальна потужність зберігання складе 6450 т. Підприємство має намір здійснювати перевантаження зернових перевезень з вагонів колії 1520 мм (маршрутами мінімум 23 вагона) в вагони колії 1435мм (маршрутами мінімум 24 вагона) або навпаки, а також з залізничного транспорту на автомобільний або в зворотному напрямку з можливістю тимчасового зберігання вантажів.

Крім того, комплекс буде надавати експедиторські послуги при організації перевезень по Україні та Європі шляхами 1520 мм та 1435 мм. Введення в експлуатацію даного проекту заплановано на червень 2018 року.

Дізнайтеся більше: все о работе склада

Нагадаємо, нещодавно про свої плани на будівництво зернового контейнерного терміналу, що передбачає потужні логістичні склади, у Вінниці, також заявила «Укрзалізниця». Перевезення вантажів по Україні залізницею до Китаю може стати перспективним після запуску регулярних рейсів власних залізничних поромів УЗ "Герої Плевни" і "Герої Шипки". За умов повноцінної реалізації домовленостей про стандартний тариф з операторами залізниць Грузії, Азербайджану і Казахастана, українські залізничники, зможуть запропонувати ринку цікаві і конкурентні за ціною пакетні рішення, відповідно з'являються перспективи і для завантаження поки гіпотетичного контейнерного терміналу у Вінниці.

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата