передплата Українською | In English

№24, грудень 2007

«Фордівські уроки» Василя Цибулькіна«Фордівські уроки» Василя Цибулькіна

Поділитися:

Транспортна система в Севастополі стабільно розвивається. Звичайно, її є за що критикувати. Але саме завдяки їй налагоджено сполучення між найвіддаленішими міськими та селищними районами, організовано продумане пересування пасажирів на всіх без винятку автобусних маршрутах. Працює тандем «влада і приватний бізнес». Одним із перших, хто ризикнув присвятити свої сили й знання перспективному розвиткові транспортного комплексу в місті-герої, став Василь Цибулькін – керівник нині зразкового АТП «ПП «Цибулькін», що перемагає два роки поспіль у всеукраїнському конкурсі якості «Лідер транспортної галузі України». Про нього говорять як про людину, що опікується долею міста й країни загалом. Хоча містом роз'їжджає лише 30 машин АТП «ПП «Цибулькін».

 

1 грудня 1913 p. - День народження конвеєра

На заводах Форда (США) ввели в дію безперервну складальну лінію – конвеєр. Через кожні 2 години 38 хвилин з нього сходив один автомобіль.

Починав бізнес з одного старенького «ЛАЗу», поважний вік якого весь час давався взнаки. Завдяки йому здобуто неоціненний досвід не лише у сфері технічного обслуговування. Автомобільні уроки навчили Василя Федоровича та його партнерів культури обслуговування, економіки, оголили слабкі сторони діяльності галузі й допомогли виконувати перспективні завдання. Кожне з них він розглядає тільки в нерозривному зв'язку з розвитком Севастополя.

Василь Федорович один із перевізників, у якого налагоджено зворотний зв'язок із споживачем. Він – частий гість на сторінках місцевої преси, де відповідає на критику, аналізує роботу водіїв і вживає заходів за конкретними порушеннями.

– Перші враження про Севастополь турист одержує в міському транспорті, яким користується, – упевнений Василь Цибулькін. – З цього починається знайомство з містом. Тож наша робота так само важлива, як зовнішній вигляд і чистота вулиць, якість доріг.

Розвиваючи своє підприємство, Василь Федорович робив ставку на створення керованого організму, де є з кого спитати і до кого звернутися. Багато зусиль доклав, щоб запрацювала матеріальна й технічна база, було залучено фахівців, спроможних працювати в умовах цілодобового ремонтного режиму. На підприємстві сьогодні – сильний управлінський апарат, сучасний менеджмент. Підприємство серед найкращих платників податків. Справедливо суворими є правила безпеки транспорту на маршрутах.

Понад 200 севастопольців знайшли застосування своїм знанням на автотранспортному підприємстві. Це грамотні, мислячі люди, які щиро люблять своє місто. Є майстри-наставники, що допомагають новачкам вивчити й освоїти маршрути, розібратися в тонкощах професії.

Зміна ритму життя в Севастополі, як і в багатьох містах України, супроводжувалася підвищенням інтенсивності руху, автомобільними пробками, погіршилися екологічні показники. Це низка проблем, які потрібно розв'язувати, зокрема й перевізникам, щоб не порушувати життєдіяльність великого міста. В. Цибулькін вважає, що для виправлення ситуації, що склалася, необхідний комплексний і системний підхід. Влада й бізнес мають розробити стратегію, що врахує круті повороти нашого життя і зробить його для автомобіліста й пасажира затишним, приємним і безпечним.

– Сьогодні в місті активно розвивається будівництво, часом навіть на шкоду мешканцям і пасажирам, – каже Василь Федорович. – Поряд із зупинками зводять міні-маркети, що загалом добре. Але споруди іноді розміщують надто близько до місць, відведених для очікування транспорту. І тоді стає проблематичною безпека водія й пасажира.

Та можна навести й інші, позитивні приклади виконання завдань з відновлення житлово-комунального господарства: зведення гіпер- та супермаркетів із повноцінною інфраструктурою, у складі якої є й зручні автостоянки. Їх потрібно розвивати.

А поки що і влада, і транспортники обмірковують нагальне завдання – транспортне перевантаження міста, розробляють систему обмеження в'їзду до міста немісцевого транспорту, особливо влітку.

Можливо, варто запозичити досвід сусідніх європейських країн. Щоб розвантажити столицю Греції від навали автомобілів за часів відсутності метро й окружних автострад, за рішенням мерії у парні числа місяця до міста в'їжджали машини з парними номерами, а в непарні числа – із непарними.

А оскільки Севастополь останнім часом став активно відвідуваним містом, Василь Федорович вважає, що на в'їзді до міста конче необхідна могутня інфраструктура зі стоянками для іногороднього транспорту.

Нинішнього літа постала ще одна проблема. У розпал сезону Міністерство транспорту й Міністерство внутрішніх справ намагалися законодавчо врегулювати взаємини транспортників і туристичних операторів, що відчутно позначилося на економіці тих і тих, погіршуючи враження про відпочинок у Криму.

– Звісно, ми у своїй діяльності не повинні допускати стихійність, неконтрольованість транспорту, який сьогодні все-таки виходить на лінію, зазвичай успішно пройшовши тендерну комісію й уклавши угоди на обслуговування, – наголошує співрозмовник. – Але кому відомо, яким є щоденний технічний стан автомобіля на маршруті, чи здоровий водій, чи є гарантованою безпека пасажирів, якщо автобус не належить конкретному підприємству?

Ретельного аналізу й удосконалення потребує і нинішня тендерна політика. Здійснювати її слід так, щоб маршрут на маршрут не накладався й економіка розвивалася згідно зі своїми законами.

Приватне підприємство «Цибулькін» несе сьогодні тягар витрат на утримання ремонтно-технічних баз, диспетчерських пунктів, залучає інвестиції. Завдяки цьому в Севастополі, як і в інших містах України, на лініях працює чудова техніка: «Мерседес-спринтер» – надійний, комфортний і маневрений. Прийшли на ринок автобуси «Еталон» із мерседесівським двигуном і «Богдан». Як вважає визнаний експерт транспорту В. Цибулькін, це перспективний шлях розвитку міського транспорту і з нього не можна звертати.

Василь Цибулькін – прихильник нових технологій. Нещодавно автопарк поповнився його автобусами зі спеціальними платформами для пересування інвалідних візків і дитячих колясок. Це вже істотний крок до високого європейського стандарту обслуговування. Кумир севастопольського перевізника – Генріх Форд. Він також починав свій автомобільний бізнес із невеликого підприємства. Завдяки продуманій економічній політиці держави Форд легко вийшов на рівень великого бізнесу і прославився на весь світ. Його технології сторіччя служать людству. Закордонний передовий досвід може бути поштовхом для нових відкриттів у автотранспортному розвитку України. Тим паче, що сьогодні, варто визнати, для цього набрано максимальну швидкість, машину запущено і на її шляху не має бути жодних перешкод і заборонних знаків.

Нетривала історія реформування транспортної системи в Україні показала, що розвиток автомобільного бізнесу не за одинаками, а за підприємствами, які є гарантами не тільки безпеки руху, а й банків, що пропонують свої «фінансові продукти» людям. Але тут варто визнати необхідність дотримання правил двостороннього руху, учасником якого є й банківська система. Час зобов'язує банки привести свої ставки у відповідність до світових, щоб не задушити випадково у своїх обіймах добрі наміри позичальників.

Автор: Лучія ПУЗИКОВА

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №12/2015 №12
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

Новини 5 грудня: Укрбуд, ціни на бензин та “євробляхи” Сьогодні, 06 грудня

Віцепрезидент ЄБРР розповів про претензії до України через ПриватБанк Вчора, 05 грудня

Прем'єр Болгарії відповів Путіну на звинувачення щодо "Турецького потоку" Вчора, 05 грудня

Кернел придбав завод "Елада" за 21 мільйон доларів Вчора, 05 грудня

"Оцифровка" території України коштуватиме понад 275 мільйона Вчора, 05 грудня

Гонтарева потрапила до топ-16 жінок, які надихають читачів Financial Times Вчора, 05 грудня

Якщо Північний потік-2 добудують, транзиту через Україну не буде — Коболєв Вчора, 05 грудня

Зеленський планує продовжити закон "про особливий статус" після Нормандського саміту Вчора, 05 грудня

У Зеленського готові до зміни Конституції після "Нормандських переговорів" Вчора, 05 грудня

Україна пропонує змінити "представників Донбасу" у складі ТКГ у Мінську Вчора, 05 грудня