передплата Українською | In English

№15, серпень 2014

«Ан-178» – наше майбутнє!»«Ан-178» – наше майбутнє!»

Поділитися:

29 липня на ДП «Антонов» завершено стапельне складання фюзеляжу першого екземпляра нового середнього транспортного літака Ан­178. Із цього моменту на підприємстві розпочалися роботи з остаточного складання машини: стикування основних агрегатів планера (крила, хвостового оперення, пілонів тощо), монтажу літакових систем, відпрацювання літакового устаткування й підготовки до першого вильоту та початку сертифікаційних випробувань. Уперше на ДП «Антонов» під час проектування та будівництва нового літака застосована в повному обсязі безпаперова технологія проектування та виготовлення виробу, заснована на розробці в сучасному PLM­середовищі NX/TeamCenter електрон­них анотованих 3­D моделей, що дало змогу значно скоротити час і трудомісткість проектування, запуску у виробництво й виготовлення першого зразка нового літака.

Ан­178 є подальшим розвитком сімейства Ан­148 і Ан­158, базові літаки якого призначені для перевезення від 68 до 99 пасажирів. Вони добре зарекомендували себе під час експлуатації в різних кліматичних і погодних умовах, на ґрунтових і висотних аеродромах.

Створення Ан­178 відповідає потребам ринку. Сучасною тенденцією розвитку рампової військово­транспортної авіатехніки є заміна середніх чотиримоторних турбогвинтових літаків на двомоторні, які за близької годинної витрати палива мають значно більшу продуктивність завдяки більшій крейсерській швидкості. «Ан­178» – наше майбутнє! — зазначив президент – генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа. — Ми створюємо цю машину, вкладаючи в неї неабиякий досвід старшого покоління «антоновців» у поєднанні з новітніми технологіями, що їх успішно опановує та впроваджує наша молодь. Фінансується проект за рахунок зароблених нашим колективом коштів. Ми переконані, що Ан­178 посяде гідне місце серед транспортних літаків світу. Він зможе прийти на зміну славнозвісним транспортникам Ан­12, яких випущено понад 1400 екземплярів, і С­160, виготовлених у кількості більш як 200 машин».

Ан­178 ефективно виконуватиме всі основні завдання військово­транспортного літака, серед яких – матеріально­технічне забезпечення військ, парашутне десантування вантажів на платформах або невеликих військових підрозділів, перевезення поранених, транспортування легкої техніки, доставка устаткування та двигунів. Окрім того, унікальна особливість літака Ан­178 полягає у можливості перевезення всіх існуючих у світі пакетованих вантажів, зокрема й великогабаритних морських контейнерів 1С, що робить його незамінним транспортним засобом для матеріально­технічного забезпечення збройних сил, а також у разі комерційної експлуатації й в умовах надзвичайних ситуацій.

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №5/2016 №5
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

Новини 13 травня: ціни на проїзд у Києві, воскресіння бджіл в "Укрпошті" Сьогодні, 14 травня

Єрмак запропонував послам G7 закликати Росію до участі у "Нормандському саміті" Вчора, 13 травня

Лещенко назвав нову дату запуску Мінагрополітики Вчора, 13 травня

Сійярто "обережно оптимістичний" після зустрічі з Кулебою, бачить прогрес в освітній суперечці Вчора, 13 травня

Французький Alstom готовий локалізувати в Україні до 35% виробництва електровозів – міністр Вчора, 13 травня

Кулеба зустрівся з главою МЗС Угорщини в Братиславі: результат переговорів Вчора, 13 травня

"Київпастранс" і метро просять владу дати гроші або підняти ціну на проїзд до 20 гривень Вчора, 13 травня

ЄС вважає, що РФ прагне поглинути частини Донбасу, розглядає нарощення підтримки України - ЗМІ Вчора, 13 травня

Норвегія відмовилася від вакцини AstraZeneca 12 травня

Канцлер Австрії став підозрюваним в антикорупційному рослідуванні: міг збрехати парламенту 12 травня