передплата Українською | In English

№13, липень 2013

Авторалі: з Пекіна до Парижа через УкраїнуАвторалі: з Пекіна до Парижа через Україну

Поділитися:

Учасники V Міжнародного ралі «Пекін–Париж-2013» на площі Свободи розмістилися на майданчику біля готелю «Харків Палас».

Нинішнє ралі The Great Motor Challenge стартувало 28 травня від Великої китайської стіни. У ньому беруть участь ексклюзивні авто 1907–1982 років випуску, які пройдуть 12 500 км маршруту. Це команди з 20 країн: Канади, США, Японії, Австралії, Росії, а також країн Європи. Найстаріший автомобіль – учасник нинішніх змагань – 100­річний Ford T із Австралії.

Перший такий автопробіг відбувся 1907 року, тоді представили 10 автомобілів. До Харкова прибуло 96 екіпажів. На прес­конференції директор ралі Філіп Юнг і маршрут­директор Кім Бенністер підкреслили: маршрут перегонів­2013 розроблявся три роки. Вони розповіли, що Монголія зустріла гонщиків бездоріжжям і відсутністю дорожніх знаків, а в Росії учасники ралі побували там, де «взагалі ніколи не ступала нога туриста». А Україною, особливо територією Харківщини, колона пройшла без ексцесів і пригод.

За словами організаторів, позитивне враження залишила українська митниця «Гоптівка», яку 96 екіпажів пройшли за 20 хвилин. Для порівняння: проходження учасниками монгольсько­російського кордону тривало більше чотирьох годин.

Автомобілісти також підкреслили, що не очікували такої зустрічі, яку їм влаштували у Харкові, й подякували за це всім присутнім на площі Свободи. «Тут ми відчули найтепліший прийом, відколи покинули Китай і подолали 7 тисяч кілометрів», – зізнався Філіп Юнг.

На прес­конференції учасники згадали кілька моментів, які запам'яталися особливо. Так, австралієць Пітер Армстронг висловив захоплення екіпажами, які подолали весь шлях на відкритих ретроавтомобілях.

А для російського екіпажу на «Москвичі­412» подорож почалася ще 15 травня в Барнаулі. «За нашими розрахунками вийшло, що найдешевше рухатися в Пекін своїм ходом, що ми й зробили», – зазначив штурман екіпажу Євген Смирнов. Отже, росіяни додатково подолали 5 тисяч кілометрів.

20 червня вранці колона стартувала далі – через Полтаву на Київ. Як підкреслив директор департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської ОДА Дмитро Перепелиця, учасники автопробігу залишатимуть область не центральними автошляхами, а периферійними. Їхній маршрут пройде Харківським, Богодухівським, Валківським, Краснокутським районами й далі на Полтаву та Київ. «Дороги там не з найкращих, але якщо учасники успішно пройшли Монголію, то з нашими дорогами тим паче впораються», – висловив сподівання він.

Як уточнили організатори ралі, в Києві до колони приєднаються два українські екіпажі: 50­річний «ЗАЗ­965», більше відомий як «горбатий запорожець», і автобус «ЛАЗ» 1975 року.

Віталій БУЛАТ.

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №1/2016 №1
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

У Раді хочуть ввести 20% податок на послуги від Youtube, Google, Facebook та інших корпорацій  Сьогодні, 28 січня

Транспорт може паралізувати Київ вже в цьому році — радник Кличка Сьогодні, 28 січня

Яковлєв пояснив навіщо Україні сьогодні потрібен псевдо-перепис Сьогодні, 28 січня

На італійському каналі Україну назвали "мала Росія", посольство вимагає виправлення Сьогодні, 28 січня

Україна на один рік запровадить безвіз для громадян Британії після Brexit Сьогодні, 28 січня

Голова Укравтодору розповів про три сценарії будівництва доріг в цьому році Вчора, 27 січня

Новини 27 січня: будівництво доріг, українські єврооблігації та вілла Ахметова Вчора, 27 січня

Криклій про звільнення Кравцова: Якби це було моє особисте рішення, я б уже підписав заяву Вчора, 27 січня

Оржель пропонує заборонити безкоштовні пластикові пакети Вчора, 27 січня

Система моніторингу реєстрації накладних: хто прагне її скасувати? Вчора, 27 січня