передплата Українською | In English

№21, листопад 2011

Кращий телеканал ділових новинКращий телеканал ділових новин

Поділитися:

Співробітництво журналу «Віче» та «Першого ділового» триває майже два роки. Глядачі телеканала мають змогу детально стежити за тим, що друкується на сторінках «Віче» завдяки анонсам, де стисло та лаконічно озвучуються основні (актуальні) теми номера. Колектив журналу «Віче» відзначає високий професіоналізм тих, хто створює цей телеканал «у кадрі» й «за кадром», та вітає їх із професійним святом.

«Перший діловий» телеканал майже п’ять років активно закріплює свої позиції на ринку телекомунікацій, напевно, найдинамічнішому ринку України, де чисельність конкурентоспроможних гравців невпинно зростає, а вітчизняний споживач стає дедалі вибагливішим. Для того, аби втриматися на плаву, та не зрадити глядацьких очікувань, необхідно не лише професійно виконувати свої обов’язки, а й постійно тримати в полі зору найменші зміни на ринку та миттєво реагувати на них. З 2010 року «Перший діловий» здійснює повне оновлення засобів виробництва та виходить на принципово новий рівень розвитку.

– За цей рік сталося чимало приємних подій у житті нашого телеканала, – ділиться з журналом «Віче» Голова правління «Першого ділового» Олена Рудік. – Передусім змінилося наше обличчя – відбувся повний редизайн бренду для покращення нашого ділового іміджу відповідно до сучасних тенденцій. Окрім суто візуальних аспектів, змінилося й наше наповнення. 95 відсотків програм, які транслюються в ефірі, належать нам. Це авторські ексклюзивні матеріали, котрі вигідно вирізняють «Перший діловий» з-поміж конкурентів. У нас не просто «балакучі голови», а висококваліфіковані журналісти, здатні проаналізувати та професійно оцінити проблеми, а не лише зачитати інформацію з аркуша. Усе це дозволило телеканалу вийти на новий рівень розвитку та значно розширити свою аудиторію. Як результат – нами зацікавилися закордонні компанії. 19 жовтня у рамках виставки «EEBC 2011», за результатами голосування телеглядачів, «Перший діловий» оголосили переможцем у номінації «Найкращий телеканал ділових новин». Ця нагорода для нас надзвичайно важлива. Вона не лише відкриває «Перший діловий» новим глядачам, а й є своєрідним свідченням того, що наші зусилля та нововведення, часто ризиковані, не були марними.

– Наші стратегічні плани – бути першими у своїй ніші, – продовжує розмову Олена Рудік. – У найближчих планах – охопити всю Україну, міцно закріпитися на міжнародних ринках. Сприятиме цьому, поза сумнівом, активний інтерес до нас з боку іноземних компаній. Зокрема, з Росії, Молдови, Естонії, Чехії, Канади, Польщі... Основний продукт «Першого ділового» – новини для української діаспори. Однак маємо й англомовні тематичні програми, які можуть бути цікавими і для іноземного споживача. Котрому необхідна об’єктивна оцінка економічних та політичних процесів в Україні.

У час, коли Інтернет дедалі зміцнює позиції, конкуруючи із телебаченням (у його класичному розумінні), важливою є присутність компанії у цій мережі. Сьогодні «Перший діловий» транслюється он-лайн на понад 200 спеціалізованих Інтернет-порталах. Наступний рік ми присвячуємо саме закріпленню позицій компанії у Всесвітній мережі. Команда «Першого ділового» вимогливо ставиться до свого продукту та постійно стежить за інноваціями на ринку. 

Ольга ПРОКОПЧУК.

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад