передплата Українською | In English

№23, грудень 2009

Міжгалузевому інституту управління - 30 роківМіжгалузевому інституту управління - 30 років

Поділитися:

Так збудовано світ, що людина, яка хоче досягти певних висот, знайти своє місце під сонцем, стати особистістю, обов’язково має навчатися, а точніше – здобувати вищу освіту! Перед вступниками та їхніми батьками гостро постають питання: куди піти навчатись, який вищий навчальний заклад обрати? І тут головне – зробити правильний вибір.

Ми покажемо вам шлях до одного з гідних державних навчальних закладів нашої столиці – Міжгалузевого інституту управління, що розмістився в чудовій парковій зоні з яблуневою алеєю, від краси якої весною й восени перехоплює подих. Розташований інститут на вулиці великого педагога К. Ушинського.

Навчальний заклад створено тридцять років тому. Це був Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів будівельників при Раді Міністрів Радянського Союзу – заклад найвищого ґатунку. У 1990-х роках усе стало руйнуватись, але колектив утримався, вижив у складних умовах – Кабінет Міністрів України забрав його під свою опіку, а згодом передав Міністерству освіти і науки. Після цього й почалася підготовка бакалаврів, спеціалістів – це було 1996 року. Навчальний заклад отримав назву Міжгалузевий інститут управління.

Колектив навчального закладу не збирається зупинятися на досягнутому – в рік 30-річчя планується відновити університет Святої Ольги, який існував у Києві з 1903 року. У цьому керівництво інституту знайшло підтримку в Міністерстві освіти і науки, Кабінеті Міністрів України. Доклала особистих зусиль і зберегла інститут Прем'єр-міністр України Юлія Володимирівна Тимошенко, за що колектив МІУ їй дуже вдячний і зараз працює, щоб зберегти цю довіру. Депутати від фракції БЮТ Руслан Лук'янчук, Валерій Бабенко та Ольга Боднар особисто прийшли на вибори ректора і відстояли її чесну позицію. Дякуємо також головному консультанту Наталії Федорчук та всій  фракції за захист і підтримку закладу.

В інституті вас, шановні абітурієнти, зустріне давно знайома всім автор підручників з української мови, за якими ви навчалися з 5 по 11 клас, Ольга Борисівна ОлІйник – ректор інституту, жінка-феномен, яка на свій молодий вік зробила в науці стільки, що вистачить і на три життя. Вона стане прикладом для студентів, змусить замислитися над життям, навчить не втрачати жодного дня без справи, яка працює на ваше майбутнє.

Зумій, досягни – стань доктором філологічних наук у 31 рік, професором – у 35, академіком Академії наук вищої школи – в 36. Додай до свого фаху ще юридичну освіту й підготуй, як Ольга Борисівна, докторську дисертацію з юриспруденції, вивчи шість іноземних мов – ти зможеш! На роботі ти побачиш ректора в елегантному стилізованому українському одязі, але… погляд привертає портрет ректора у формі полковника: так, робота в силових структурах – це теж сторінки її біографії. Тож не дивно, що ця особистість згуртувала професорсько-викладацький колектив інституту, якому ви зможете довіритися, долучитися до наукової роботи, бо створено тут світ порозуміння, поваги до кожного в поєднанні з високими вимогами.

Наші щирість і повага до вас проявляються, зокрема, в найнижчих у столиці цінах за навчання. Є екстернатна форма навчання, чого немає в багатьох інших закладах. Юнаки зможуть пройти навчання за програмою «Офіцер запасу», знову-таки за найнижчою ціною.

Болючі питання для студентів – проходження практики, зокрема виробничої, а також працевлаштування – в інституті вирішено. Важливо, що інститут допомагає працевлаштуватися студентам в органах виконавчої влади, правоохоронних органах, в інших галузевих установах і комерційних організаціях.

– Із цією метою, – каже декан юридичного факультету доцент Сергій Мигаль, – нами підписані угоди з державними установами Києва, де практикуються студенти: Солом’янською райдержадміністрацією, Державною судовою адміністрацією столиці, управлінням юстиції Солом’янського району, Солом’янським районним управлінням ГУ МВС України у м. Києві, судами загальної юрисдикції тощо.

Наші студенти-практиканти в цих установах почуваються впевнено, адже програми підготовки в інституті передбачають високоефективні засоби активного навчання із застосуванням мультимедійних систем, як-от: моделювання судових процесів у спеціально обладнаному залі судових засідань, аналіз матеріалів кримінальних або цивільних справ, відпрацювання правових позицій учасників процесу, складання й проголошення судових промов.

До речі, останнє потребує від студентів володіння юридичною риторикою, методику якої вперше в українській науці розробляє ректор інституту Ольга Олійник. З цієї тематики нею видано фахові книжки, є намір заснувати відповідну наукову школу.

Додає досвіду студентам і спільна з викладачами робота в юридичній клініці «Феміда», яка вже роками надає населенню безкоштовні юридичні послуги. Керівник клініки Юрій Шкандала з гордістю каже, що не лише населення мікрорайону активно користується професійними юридичними порадами, а й чиновники державних установ.

Неабияку увагу приділяємо досконалому опануванню рідної та іноземної мов, що так необхідно для отримання престижної й прибуткової роботи в епоху глобальних систем комунікації та інформаційного буму. Розуміння керівництвом інституту важливості цієї складової освіти для задоволення потреб студентів проявилося у створенні кафедри мовних дисциплін.

– У підсумку поєднання лінгвістичної бази з навичками керування значно підвищує конкурентоспроможність випускників нашого закладу на ринку праці, – завжди наголошує декан факультету менеджменту доцент Роман Матвієнко. – Тож лінгвістика й менеджмент – ось формула нового століття. Скористайтеся нею.

Багато хто з вас у майбутньому відкриє власну справу. Як вести її ощадливо? Як одержати прибуток, добитися успіху? Починайте з навчання на напрямі підготовки «Облік і аудит». Бухгалтер, аудитор – це люди шановані, високооплачувані й упевнені в майбутньому.

– Для фахівців такого профілю, – каже декан факультету економіки доцент Олена Зінченко, – потрібні фундаментальні й глибокі знання в галузі мікроекономіки та макроекономіки, фінансів, зовнішньоекономічної діяльності, бухгалтерського фінансового обліку, аудиту, господарського права й багато іншого. Лише тоді можна працювати на таких відповідальних посадах, як економіст, головний бухгалтер, чи займатися підприємницькою діяльністю.

Для поєднання навчального процесу з практикою факультет економіки налагодив стійкі зв’язки з підприємствами, комерційними фірмами, навчальними та науково-дослідними організаціями як для створення бази практики, так і для проведення актуальних спільних семінарів.

Методики викладання нині стрімко оновлюються, що дає змогу нашим студентам навчатися дистанційно, використовуючи інтернет-технології. Це забезпечує необмежені можливості навчатись інтенсивно, не втрачаючи часу на соціально вимушені перерви.

– Перед кожним викладачем, кожною кафедрою з усіх навчальних дисциплін ми ставимо завдання перейти на сучасні технології, адже це наша стратегія, – заявляє проректор з навчально-методичної роботи Ніна Балакіна.

Інститут пропонує широкі навчальні програми з перепідготовки та підвищення кваліфікації через Центр післядипломної освіти та інформаційних технологій, який тісно співпрацює з Київським міським центром зайнятості та здійснює професійну перепідготовку.

Особливе місце в діяльності інституту посідає профорієнтаційна робота з огляду на аналіз явищ, що спостерігаються нині. Досвід вступної кампанії цього року показав: великий відсоток вступників подали документи у кілька ВНЗ протилежного спрямування. Це означає, що в частини молоді відсутні профорієнтаційні чинники, якими вони могли б керуватися, обираючи професію.

«Куди вступлю, там і вчитимуся. Мені байдуже, ким бути, аби вища освіта та більше грошей платили!» – такі аргументи ми можемо почути не лише від молоді, а й від їхніх батьків. Проте роботодавці платять гроші лише тим, хто справді є фахівцем. Якщо ж у вас немає схильності до обраної професії, тоді ви змарнуєте п’ять років та купу грошей, здобуваючи спеціальність, яка не принесе вам бажаної користі. Щоб запобігти цьому поширеному явищу, в інституті створено профорієнтаційну раду – до здійснення розроблених заходів залучені всі викладачі. В рамках цієї програми МІУ уклав угоди про співпрацю з низкою шкіл та коледжів Києва, Київської, Черкаської, Рівненської, Запорізької областей.

– Така корпоративна діяльність наштовхнула нас на думку про необхідність створення навчального комплексу з центром у Міжгалузевому інституті управління. Це сприятиме посиленню наукової складової в навчальному процесі периферійних навчальних закладів та допоможе молоді сформувати професійне спрямування, – заявив проректор із  навчально-виховної роботи Віктор Чигирин.

Інститут налагоджує зв’язки, підтримує й розвиває контакти з міжнародними та національними установами, навчальними закладами.  Угоди, зокрема, підписані з Грузино-українською міжнародною академією «Меридіан», Україно-грузинським навчально-науковим інститутом, Брюссельським університетом, Україно-російським гуманітарним інститутом.

Переступивши поріг нашого інституту, вступник бачить галерею портретів людей, приклад яких не може не надихати. Тоді й виникає бажання стати поруч із випускниками МІУ – міністрами, народними депутатами, директорами великих державних підприємств, керівниками галузевих профспілкових організацій. Та коридор інституту тягнеться ще на десятки метрів, тож серед цих портретів є місце й для твого!

Автор: Надія МИКИТАСЬ

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №7/2016 №7
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата