№18, вересень 2008

Якщо ви вже тут — ви най-най-най!Якщо ви вже тут — ви най-най-най!

Ви спілкуєтеся російською чи українською, але почуваєтеся так само, як у стандартному п’ятизірковому готелі за кордоном. І начиння вашого номера, і персонал, і кухня, і пляж, і фітнес, і купа випробуваних уже деінде модних SPA й зовсім нових з ефектом, якого тільки можете забажати. Як гадаєте, де такий рай в Україні? Я знаю: готель Palmira Palace на Південнобережжі Криму.

 

Сьогодні в Україні туристичні послуги надають 3350 туроператорів і турагентів. Кількість зайнятих у галузі фахівців перевищує 21 тисячу осіб. Якщо вірити звітності (адже, як відомо, туристична звітність часом вельми лукава: турфірмам просто невигідно «світити» реальні цифри, інакше вони елементарно не виживуть в умовах існуючого податкового й т.п. пресингу), торік наші туристичні підприємства обслужили майже 5 млн. туристів. (Це на 19% перевищує показник 2006-го.) У тому числі практично 3 млн. клієнтів, а це більш як половина від їхньої загальної кількості, — так звані внутрішні туристи, тобто українські громадяни, котрі виявили бажання подорожувати рідними просторами.

За даними адміністрації Державної прикордонної служби, 2007 року до нашої держави прибуло понад 23 млн. іноземців. Це на 4,2 млн. більше, ніж 2006-го. Приємно відзначити, що основну питому вагу збільшення в’їзного потоку забезпечено завдяки іноземцям, котрі приїхали в Україну саме з метою отримання туристичних послуг.

Обсяг виїзного потоку також зріс (щоправда, лише на 3%) — до 17,3 млн. чоловік. Виходить, у середньому кожен український громадянин (включаючи старих і дітей, а також в’язнів) відвідує закордон 0,37 разу на рік. Або приблизно один раз на три роки. Нібито непоганий показник, але він катастрофічно мізерний порівняно з розвиненими європейськими країнами…

– Філософія комфортного відпочинку, — каже фінансовий директор готелю Максим Пономаренко (на знімку), — полягає в передбаченні, прогнозуванні (він ужив російською «предвосхищении») побажань наших гостей. Та  «Пальміра Палас» не тільки запрограмована  думати наперед про ваші забаганки. Сама система вишколу персоналу побудована так, що люди, які вас обслуговують, пройшовши відповідне навчання й тренінги з комунікативності, знають й уміють не лише бездоганно вичерпати конфлікт, а й не допустити його. І головне — не допускають, а не тільки вміють. Для сервісу в Криму це справді нечувана розкіш. Тут розповідають, що якось так сталося: гонориста зірка російської естради  не одержала «свого» люксового  номера в ялтинській «Ореанді». Уявили? Розлюченого гостя приймали в «Пальмірі Палас». І перебування його в смт Курпати на Алупкинському шосе, 12-а завершилося записом подяки в Книзі відгуків. Утім, гостей тут не сортують за ранжиром чи товщиною гаманця та гатунком платіжної картки. Якщо ви вже тут — ви  най-най-най. Єдина з насолод, якої вам тут не забезпечать, навіть якщо ви вампір чи  вас укусила якась муха, це скандал. Його й  не діждетеся.  

А коли в менеджера з маркетингу класично-патріархальної знаменитої вже  «Ореанди» Віталія Федорченка я запитала, який з готелів на Південнобережжі вони вважають своїм конкурентом, відповідь була коротка й однозначна: «Пальміру Палас».

В обидвох чотиризіркових обителях цілорічно аншлаг. У червні, скажімо, вже були замовлені корпоративи на листопад. А літо практично  майже розписане з початку року. І це тоді, коли вартість номерів у готелях доволі висока. Але й марка варта того. Якщо, звісно, ви прагнете й маєте можливість користуватися в житті найліпшим і вас не цікавить «усе включено». А чого все ж таки зірок чотири, а не п’ять? Насправді  їх п’ять, а де-юре — на одну менше. Це такі маленькі хитрощі готельного бізнесу:  формалізовані п’ять призведуть до невиправданих додаткових платежів. Ось така таємниця.

У прес-турі «Велика Ялта. На висоті» наша журналістська братія мала змогу насолодитися і «Пальмірою Паласом», і «Ореандою», і «Левантом». Описати всі принади й школи готельного бізнесу неможливо. Навіть  оповідь наших співрозмовників, зокрема заступника гендиректора «Пальміри Паласу» Наталії Петрівни Люблинської – знавця цієї сфери людського буття, тягне мало не на філософсько-психологічний трактат. Почуте, побачене й випробуване в цих готелях спростовує розхожу сентенцію про те, що людині потрібно дуже мало. Насправді — навпаки. І в Криму є таки місця, де це добре засвоїли. От уявіть, запитую в Максима Пономаренка, чим «Пальміра» найближчим часом планує «предвосхищать» запити своїх гостей. А він каже: матрацами на ліжка. З’ясовується, не просто ортопедичними, такі в готелі в кожному номері, а матрацами з  наповнювачем на водній основі, що забезпечує максимальне розслаблення тіла. Ось такі, як то кажуть, прибамбаси. І це не у восьмизірковому готелі, скажімо, в Еміратах, а на рідному кримському Південнобережжі. Хоча це й виняток. Та все ж таки приємно. 

Автор: Вікторія Світланова

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата