Креативна, грамотно продумана і вміло проведена маркетингова кампанія - це не тільки засіб для підвищення продажів або додаткового залучення клієнтів.
Гучні кампанії мають потужний вплив на позиціонування конкретного бренду, змінюють рекламний ринок в цілому і в кінцевому підсумку мають вирішальний вплив на культуру споживання в масштабах країни, чи навіть усього світу.
Формула успіху дуже проста: чим частіше і цікавіше ви спілкуєтеся з кінцевим покупцем, тим частіше він вважає за краще саме ваш товар або послугу серед тисяч інших і, тим частіше рекомендує їх своїм друзям і знайомим.
Промо (маркетингові) акції - зрозумілий і звичний інструмент як для великого бізнесу, так і для стартапів. Новачки можуть заощадити рекламні бюджети і отримати перших клієнтів. Великі гравці обирають такі акції, коли хочуть долучити цільовий трафік або просунути новий товар.
Головне завдання інвент-промо - залучити нових потенційних клієнтів і зробити їх конверсію в покупців. А нематеріальна мета таких кампаній - збільшити популярність бренду і сформувати більшу довіру до нього. Важливо правильно визначити групу людей, у яких може виникнути інтерес до вашого продукту. Для цього можна зробити вибірку, сегментувати аудиторію і прописати вигоди від вашого продукту для кожної підгрупи.
Основна мета промо - привести нових клієнтів. Для початку необов'язково, щоб клієнти відразу ж робили покупки. Вони можуть просто прийти і забрати свій подарунок, але при цьому зареєструватися в програмі лояльності. Дуже хороший результат, коли частка нових клієнтів, які прийшли після партнерської акції, перевищує 50%.
Інвент-агентство Lioncom https://lioncom.pro/services/natsionalne-promo/ серед основних завдань промо-акцій виділяє наступні:
Саме важливе бути впевненими в тому, що товар або послуга, що ви пропонуєте або просуваєте на ринку, дійсно відмінної якості. Адже основна цінність будь-яких маркетингових кампаній - це задоволені і щасливі клієнти.
Практично будь-яка сучасна компанія включає в просуванні свого бренду комплекс маркетингових комунікацій – або більш поширений в рекламній індустрії термін BTL (від англ. below-the-line), який відрізняється від прямої реклами (тобто зовнішньої, реклами на ТБ або радіо, в пресі і т.ін.) способом впливу на цільову аудиторію. Як правило, ці інструменти дозволяють контактувати з учасниками промо-акцій особисто, наприклад - безпосередньо в точках продажів.
Компанія Lioncom (https://lioncom.pro/) багато років поспіль займається розробкою, організацією та проведенням національних промо-компаній. Щомісяця проходять десятки акцій з різними партнерами – всеукраїнськими мережами і локальними ритейлерами, виробниками продуктів харчування, кафе і ресторанами, ЗМІ та багатьма іншими. Компанія використовує всі можливі інструменти споживчого і торговельного маркетингу, грунтуючись на загальній стратегії просування бренду клієнта.
Обирайте для співпраці надійних партнерів, тих, які розуміють ваші цінності і переконання, - і тоді точно всі залишаться в плюсі.
Архів журналу Віче
№4 | |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
Зеленський і Сунак обговорили найбільший військовий пакет від Британії
Знайти в США зброю для України на всю суму допомоги ЗСУ може бути проблемою – посол
Туск: Польща не передасть Patriot Україні, але допоможе іншими засобами
Кулеба пояснив, чому консульства України зупинили надання послуг чоловікам мобілізаційного віку
Зеленський заявив про домовленість щодо ATACMS для України
Тонкощі використання клейових сумішей для армування плит пінополістиролу
Союзники назвали дату нової зустрічі щодо зброї для ЗСУ у форматі "Рамштайн"
Кулеба розказав міністрам ЄС, що ще є можливість запобігти гіршим сценаріям
Норвегія приєднається до ініціативи з забезпечення України засобами ППО
Громадяни Словаччини зібрали вже понад 3 млн євро на снаряди для України