Вт, 26 березня 2019

Мирошниченко про кандидатів-лідерів: Дуже часто соціологічні опитування в рази відрізняються від реальності

Маніпуляція свідомістю громадян дуже часто має абсолютно протилежний результат.

Маніпуляція свідомістю громадян дуже часто має абсолютно протилежний результат. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню Новости Украины – From-UA розповів український спортивний журналіст та політик, телеведучий, народний депутат України VII скликання Ігор Мирошниченко.

На думку нашого співрозмовника, протягом передвиборчого марафону Петро Порошенко використав адміністративний ресурс на 300%.

«Кандидати, по суті, перебували не в рівних умовах, оскільки, будучи президентом, Порошенко піарився і проводив свою виборчу кампанію задовго до того, як вона офіційно була оголошена, і не припиняє це робити зараз», - зазначає експерт.

Що стосується бордів “Думай!”, то, за словами Мирошниченка, «це не нова історія».

«Ми пам'ятаємо вибори до місцевих органів влади, до Київської міської ради, коли був такий кандидат Думчів, якій вирішив, що він використає дні тиші для агітації і при цьому не буде покараний законодавством, і тому він написав на бордах “Голосуй вдумчіво!” - і при цьому кожний розумів, за кого треба голосувати.

Але при цьому він отримав бублика, взагалі отримав підтримку в межах статистичної похибки, не провівши ніякої своєї політичної сили до Київради», - каже співрозмовник видання.

За словами експерта, така маніпуляція свідомістю громадян дуже часто має абсолютно протилежний результат.

«Звичайно, Порошенко буде використовувати таку маніпуляцію, і ці борди будуть висіти у суботу і неділю. На жаль, я не думаю, що це буде порушенням виборчого законодавства, тому що такі маніпуляції у виборчому законодавстві не передбачені.

Але разом з цим ми можемо казати і про Зеленського, коли “1+1” заявив, а вони ж говорять, що не мають жодного відношення до Зеленського, що вони будуть показувати фільм “Слуга народу-3” 27 березня. І важко причепитися до Зеленського, зняти його з виборів, вважати це порушенням виборчої агітації, тому що там не агітують за Зеленського. Там Зеленський як актор професійний, грає роль якогось Голобородька. Але це так само буде агітація», - пояснює Мирошниченко.

За словами аналітика, соціологічне опитування — це лише один з інструментів маніпуляції свідомістю громадян.

«Як показує досвід, не завжди вони справджуються, особливо у відношенні до націоналістів.

Я вам можу привести приклад, коли у 2012 році “Свободі” не давали прохідного бар'єру, а ми набрали 10,5%. Тобто дуже часто соціологічні опитування в рази відрізняються від реальності, тому ми маємо сьогодні обговорювати всіх кандидатів, принаймні тих, за якими стоять серйозні політичні сили і ідеологія. Таких кандидатів небагато», - каже експерт.

За словами експерта, «технологій дуже багато, але голосувати треба думаючи однозначно».

«Треба думати над тим, обирати представників нинішньої політичної еліти, за якими стоять олігархи чи вони самі є олігархи, чи треба обирати тих, кого ніби пропонують як альтернативу, але тільки з екранів телевізорів ті ж самі олігархи. Чи, можливо, альтернативу треба шукати серед тих політичних сил, що висувають людей, які абсолютно не залежать від олігархів, і скільки б звинувачень ні було, жодне з них не підтвердилось. Тих людей, які мають ідеологію, які не були при владі, не належать до політичної еліти і можуть створити їй альтернативу, справжню, а не фейкову чи роздуту телевізійними проектами», - каже наш співрозмовник.

from-ua.com

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата