передплата Українською | In English

16 листопада

Економія з ГБО: сучасні газобалонні системи

Поділитися:

Ставити газобалонне обладнання вигідно в першу чергу тим, у кого великі пробіги або витрати пального. У такий список потрапляють транспортні автомобілі, таксі, а також важкі позашляховики. Сюди ж додамо любителів частих і тривалих подорожей автомобілем до Європи. До речі, за кордоном різниця в цінах на бензин і газ просто колосальна.

Регулярно зростаючі ціни на бензин змушують автовласників все частіше замислюватися про переведення своєї автівки на газ. Газ коштує майже в два рази дешевше бензину, тому при інтенсивному використанні транспортного засобу економія коштів на заправках буде суттєвою.

Якщо врахувати, що бензин майже вдвічі дорожчий за газ, то перехід на новий вид палива окупиться вже через кілька місяців інтенсивної експлуатації автомобіля після установки ГБО.

https://gaz-time.ua/gallery/mitsubishi/lancer-x-0

gbo

У цій статті ми розглянемо найпоширеніші системи газобалонного обладнання.

4 покоління

Найпопулярніша система ГБО на нашому ринку. Тільки таку систему можна встановлювати на двигуни з безпосереднім вприском палива. Це пов'язано з тим, що бензинові форсунки, розпилювачі яких виходять прямо в розпечену камеру згоряння, потребують подачі бензину для охолодження.

5 покоління

Ця система принципово відрізняється від попередньої тим, що здатна подавати газ в рідкій фазі. Це дозволяє точніше дозувати подачу палива, що підвищує економічність. Така система малочутлива до різких змін температури і забезпечує можливість пуску на газі в холодну пору року. Газ до двигуна подають насоси постійного і високого тиску, розташовані всередині балона і під капотом. Вартість системи 5 покоління майже вдвічі вище газобалонного обладнання 4 покоління.

6 покоління

Також вприскує паливо в рідкому стані, але через штатні бензинові форсунки. З таким ГБО можливий запуск двигуна на газі навіть в сильні морози. Майже повна інтеграція двох паливних систем автомобіля позитивно позначається на часі перемикання та інших показниках. Правда, через високу вартість, система 6 покоління поки слабо затребувана серед наших автомобілістів.

Кому це не потрібно?

Перевести на газ можна легковик, вантажівку та навіть автобус. Але ставити газобалонне обладнання фахівці рекомендують водіям, які в день проїжджають не менше 60 кілометрів. В іншому випадку вкладені в обладнання кошти окупяться дуже не скоро.

Коментарі

Заповніть поля відмічені червоним!

Додати коментар

Увійдіть в систему, використовуючи аккаунт соціальної мережі:
Коментар:

Поля відмічені *(зірочкою) обов'язкові для заповнення.

Плакат - брат барикад

Архів журналу Віче

Віче №15/2016 №15
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата