Колишній генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України Борис Остапюк цього тижня пройшов співбесіду щодо призначення на посаду керівника "Укрзалізниці" у президента Петра Порошенка і лідерів "Народного фронту".
Колишній гендиректор Державної адміністрації залізничного транспорту України Борис Остапюк цього тижня пройшов співбесіду щодо призначення на посаду керівника "Укрзалізниці" у президента Петра Порошенка і лідерів "Народного фронту".
Про це "Нашим грошам" стало відомо з двох незалежних джерел.
За даними видання, повернення Остапюка на посаду планується через суд.
Остапюк перебував на посаді керівника Державної адміністрації залізничного транспорту країни з квітня 2014 року по листопад 2014 року, коли він був звільнений розпорядженням Кабміну за підписом Арсенія Яценюка. У 2015 році відбулась реформа, в результаті якої було утворено ПАТ "Укрзалізниця".
Остапюк оскаржив своє звільнення в суді. У липні 2015 року суд першої інстанції відмовився скасовувати розпорядження Кабміну. У вересні того ж року апеляційний суд залишив цю постанову без змін.
Але у квітні 2016-го Вищий адмінсуд (головуючий - Ліпський Д. В. ) ці рішення скасував і відправив справу на новий розгляд.
ВАСУ вказав, що суди не дослідили наявність розмежувань посадових обов’язків щодо забезпечення діяльності "Укрзалізниці" між Остапюком та його заступниками, а також ймовірність допущення вказаних в акті порушень саме його заступниками.
Крім того, ВАСУ вказав, що залишена поза увагою та обставина, що зазначені в акті порушення мали місце до призначення Остапюка на посаду гендиректора "Укрзалізниці".
Під час нового розгляду 21 жовтня 2017 року Окружний адмінсуд Києва знову відмовив Остапюку.
10 квітня цього року Київський апеляційний адмінсуд видав постанову, яка чомусь засекречена. Цю постанову в суді касаційної інстанції оскаржили Кабмін і "Укрзалізниця", що дає підстави вважати, що апеляційний суд задовольнив позов Остпюка і скасував розпорядження про його звільнення. Наразі справа перебуває у касаційній інстанції.
Борис Остапюк був неодноразово замішаний у корупційних скандалах. При Остапюку керівником "Укрзалізничпостача" (Остапюк у 2000-2002 рр сам очолював це підприємство) став Олександр Лозінський, якого раніше підозрювали в зловживаннях на тендерах в системі "УЗ", але після Революції 2014 року справу закрили.
Фірма "Форест" колишньої дружини Остапюка Іванни Вислинської почала отримувати дежзамовлення після призначення Остапюка керівником "Укрзалізниці". Ця компанія встигла виграти тендери по високих цінах на 9,10 млн гривень. Невдовзі після цього Остапюка було звільнено разом з головою "Укрзалізничпостачу".
Остапюка звільнили після кількамісячної перевірки, призначеної Кабміном.
Архів журналу Віче
№4 | |
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата |
У Польщі кажуть, що готові допомогти Україні повернути чоловіків призовного віку
Глава МЗС Польщі: Росія бреше про польські плани анексувати частину України
Євродепутати просять владу Австрії вплинути на Raiffeisen щодо його бізнесу в Росії
Макрон захищає свою позицію про створення "стратегічної двозначності" для Росії
Білий дім визнав, що через затримку з допомогою Україна втратила Авдіївку
Голова МЗС: Лише військової допомоги США недостатньо для перемоги над Росією
Глава Пентагону поговорив з грецьким колегою на тлі публікацій про тиск щодо Patriot для Києва
Держдеп США згадав телемарафон у звіті щодо порушень прав людини
Рекордна партія зброї з Британії, новини щодо допомоги США, МЗС обмежує "ухилянтів": новини дня
Зеленський і Сунак обговорили найбільший військовий пакет від Британії