Пн, 04 червня 2018

Депутат Бондаренко розповів, з чого зроблена одна з найкращих доріг України

Україна сама себе добровільно позбавила цементної промисловості.

Україна сама себе добровільно позбавила цементної промисловості. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню Новости Украины – From-UA розповів депутат Київради, голова фракції «Батьківщина» Володимир Бондаренко.

На думку нашого співрозмовника, для того, щоб привести до ладу українські дороги, треба створити окрему від Міністерства дорожнього будівництва структуру, де корупція була б ускладнена держприйманням.

«Дороги повинні будувати фахівці, приймати дороги повинні комісії, які, як мінімум, складаються з 3 людей, це відповідно з того міністерства, яке будувало, це держприймач і регіональний керівник — голова облдержадміністрації. Він зацікавлений в тому, щоб дорога була хороша.

Міністерство повинно звітувати про дотримання технологій. Держприймач повинен підтвердити, що дорога нормальна. Якби така система існувала, то дороги не були б в такому стані, як сьогодні», - пояснює експерт.

«У нас погані дороги. Колись Гітлер у Німеччині будував дороги.

Він приблизно, як і Україна, був обмежений в нафтопродуктах, тобто в Німеччині нафтопродукти були не своїми матеріалами, їх треба було купувати, і тому вони обрали іншу концепцію — цементно-щебеневу. У нас обрано концепцію бітумну. Що таке бітум? Це матеріал, нафтопродукт, якій у нас частково добувається, але в основному з російських матеріалів.

Тобто мі залежні від сусідньої держави, і стан асфальтно-бітумних покриттів жахливий», - зазначає Бондаренко.

У якості прикладу експерт пропонує звернути увагу на Ковельську трасу.

«Вона зроблена в такому цементно-щебеневому варіанті, і дорога ідеальна, скільки років по ній їздять, і з неї нічого не стається.

Колись був шматок такої дороги і на Житомир, але зараз він вкритий асфальтом зверху, і стан її жахливий. Що таке сьогодні, якщо б це робилося в цементно-щебеневому варіанті? Ми для цього в Україні маємо все. Щебеню вистачить: у нас величезні кар'єри. Металу у нас теж достатньо, щоб давати необхідну кількість арматури.

Колись у нас було 8 дуже крупних цементних заводів, ще за часів Кучми. І був один бізнесмен, якій їх об'єднав в асоціацію “Хорда” - Жербицький. Так от цемент у нас свій, щебінь вій, пісок свій, метал свій, вода своя — все своє.

Можна робити свої дороги і ні від кого не залежати», - впевнений співрозмовник видання.

Разом з тим, продовжує Бондаренко, «видатний приватизатор Кучма разом з Тигипко задумав, як вкрасти ці цементні заводи».

«І тому Віктора Жербицького випадково заарештували в Німеччині, протримали півроку, а потім відпустили і сказали, що нічого не знайшли, але за той час ті цементні заводи “Хорди” були продані французький корпорації “Лафарж”. Україна сама себе добровільно позбавила цементної промисловості», - додає експерт.

«Сьогодні перші кроки зроблені для повернення щебеневої технології, дай бог, вона піде.

Але ж залишається інша особливість нашого розвитку — це корупція і жахливе злодійство», - резюмує наш співрозмовник.

from-ua.com

Архів журналу Віче

Віче №3/2016 №3
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата
Останні новини

Польські ЗМІ розповіли, як Туск переконав Макрона змінити умови імпорту не на користь України Сьогодні, 28 березня

Шмигаль прибув на міжурядові переговори до Варшави Сьогодні, 28 березня

Болгарію чекають дострокові вибори: ще одна партія відмовилась формувати уряд Сьогодні, 28 березня

Вибір ідеальних чоловічих шкарпеток. Поради Сьогодні, 28 березня

Вибір майстер-класів у Києві Сьогодні, 28 березня

Чехія виділить кошти на свою ініціативу щодо закупівлі боєприпасів для України Сьогодні, 28 березня

ЄС розблокував пільги для України, Косово йде в Раду Європи, "коаліція бронетехніки": новини дня Сьогодні, 28 березня

ЗМІ: Заява Макрона про відправку військ в Україну розлютила американських посадовців Вчора, 27 березня

Словенія приєднається до ініціативи Чехії із закупівлі снарядів для України Вчора, 27 березня

Естонія готова підтримати прем’єра Нідерландів на посаду генсека НАТО Вчора, 27 березня