Чт, 11 січня 2018

Захист прав споживачів в Україні виведуть на європейський рівень до 2020 року

Набув чинності план заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, згідно з якою політика держави буде приведена у відповідність до європейських стандартів та вимог протягом двох років.

Набув чинності план заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, згідно з якою політика держави буде приведена у відповідність до європейських стандартів та вимог протягом двох років.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на відповідне розпорядження Кабінету міністрів.

Так, протягом 2018 року Кабінет міністрів планує звернутися до Європейської комісії з проханням офіційно оцінити відповідність Закону України "Про захист прав споживачів" відповідним актам законодавства ЄС. Після отримання висновків європейських експертів, до законодавства України у вказаній сфері будуть внесені відповідні зміни.

Водночас, згідно із затвердженою Концепцією, уже на сьогодні в Кабміні працюють над створенням Фонду гарантування страхових виплат за договорами страхування життя.

Місцевим органам виконавчої влади доручено створити консультаційно-інформаційні служби "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів.

Держпродспоживслужбу України зобов'язано висвітлювати на офіційному веб-сайті дані щодо випробувань споживчих товарів, проведених в акредитованих лабораторіях на замовлення громадських об’єднань споживачів, та розміщувати такі публікації у засобах масової інформації.

Загалом, Концепція передбачає:

- імплементацію законодавчих актів Європейського Союзу у сфері захисту прав споживачів, зокрема директив, передбачених Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони;

- поширення дії Закону України "Про захист прав споживачів" на всі види продукції (харчової та нехарчової), послуг і робіт для споживачів;

- створення умов для ефективного досудового (альтернативного) врегулювання споживчих спорів;

- сприяння розвитку системи незалежних досліджень рівня якості та безпеки товарів, робіт і послуг на споживчому ринку;

- захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі;

- захист прав вразливих категорій споживачів, зокрема осіб з вадами розумового та фізичного розвитку, тощо.

www.epravda.com.ua

Архів журналу Віче

Віче №4/2016 №4
Реклама в журналі Інформація авторам Передплата